Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

ik krijg een foutmelding tijdens de installatie van san andreas.

ik heb san andreas al van januari ongeveer (V2 dus).

nooit heb ik problemen gehad met de installatie en ook nooit met het spel spelen.

nu heb ik laatst mijn san andreas omgezet naar V1 en ben beginnen modden.

Vanaf dan begon san andreas vast te lopen soms. ik heb dus alle mods eraf gegooid en san andreas ook.

dan wil ik hem opnieuw installeren en dan komt de foutmelding ongeveer in de helt van de installatie namelijk deze:

Feature transfer error

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: D:\data3.cab

Error: Gegevensfout (cyclische reduntantiecontrole)

Geplaatst:

Je cd moet wel beschadigt zijn, dit had ik ook. Meschien zitten er niet veel krassen op, maar er is wel iets verkeerd mee. Je kan hem het beste even goed schoonmaken met lauwwater en een vaatdoekje.

Als hij het dan nog niet doet.. ben je genoodzaakt om een nieuwe te kopen. :N

Geplaatst:

Nee dat helpt nog niet.

maar eerst werkte hij nog perfect ,allee hij liep soms wel vast maar dat was waarschijnlijk door de mods die er op zaten.

ik deinstalleer hem , installeer hem en hij werkt niet meer.

Dat kan toch niet.

Geplaatst:

Ik zou eerst alle mods uit het spel verwijderen, of ze nog doen als ze er nog inzitten. Als je dat allemaal gedaan hebt, installeer je San Andreas op nieuw. Dit moet gewoon lukken, als dat niet lukt dan heb je een klein probleem.

Als eerste zou ik de standaartraad gebruiken: Maak de CD eens heel goed schoon. Spoel hem eens af, en droog hem goed af met een zacht doekje. Als dat nog niet lukt, moet je het eens op een andere computer proberen als hij het daar wel op doet.

Mocht je DVD ernstig beschadigd zijn, of licht, dan zou het daardoor wel eens kunnen komen. Je zei al zelfverzekerd: er zitten geen krassen op. Maar soms is 1 klein krasje al genoeg. Mocht hij het niet doen, dan moet je een nieuwe kopen :N

Geplaatst:

Het heeft wel iets met de cd te maken het kan door iets beschadigd zijn ik heb het eens opgezocht en hier gaat het ook over dat probleem forum

Geplaatst:

oh tof dat je dat opgezocht hebt

maar het is me gelukt

ik had namelijk nog eens geprobeerd te installeren en ik kies te installeren voor gevorde(zodat je alle instellingen zelf kan kiezen)

en ik had daar ergens iets niet aangeklikt ,ik heb daar gewoon wat aan gepruld

en nu lukt het weer.

toch wel bedankt aan iedereen die me wou helpen :)

Geplaatst:
neen daar zitten geen krassen op

Dat zou ik toch niet zeker zijn hoor. :N

Maar ik zou hem ook niet ongelijk geven hoor.Want teslotten ben je beter als mij in games dat vermoed ik toch :*D

Geplaatst:

het lukt me nu wel maar ik mag sa niet meer naar V2 zetten .

ik ben door kleine probleempkes al mijn savegames kwijt.

zou iemand mij site's willen geven waar ik savegames vindt voor V2 want ik heb er al naar gezocht en ik vind er echt geen. 8)

dit is mijn e-mail adres: xxxxxxxxxxxxxxxx

oei mijn email-adres komt er niet goed op precies

>>> Door GTA-Sheep: Het vermelden van mail-adressen is niet toegestaan helaas. Ik had al even gezocht naar de site met al die save-games voor V2, maar kan het even zo snel niet vinden. Als iemand niet eerder is dan ik meld ik me zo weer<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...