Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kan mijn AMD Sempron 3000+ ~1.8 ghz een spel met deze: De minimum vereisten zien er als volgt uit: * Windows XP * 512MB System RAM * 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor * 128MB Direct3D compatible video card * and DirectX 9.0 compatible driver * 8x DVD-ROM drive * 4.6 GB free hard disk space * DirectX 9.0c (included) * DirectX 8.1 compatible sound card * Keyboard, Mouse systemspecs trekken? PS, voor alle duidelijkheid het gaat over The elder scrolls IV:Oblivion Reageren
Samurai Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 We zouden wat meer gegevens over je pc zelf moeten hebben... Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 je moet minimaal 2 GHz hebben en dat heb je al niet, en bij 2 Ghz hebben ze het over minimaal en meestal moet je toch wel ietsje daarboven zitten om het spel lekker te laten lopen. Reageren
Follow Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Er is een online programma van Microsoft waardoor je kan zien of je computer dat spel aankan. Het programma kan je hier vinden! Je hoeft alleen te registreren en dan je pc scannen en dan het sple opzoeken. Edit: Ik zie nu dat je er ook demo's en trailers kan downloaden. Bewerkt: 25 maart 2006 door Follow Reageren
Samurai Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Er is een online programma van Microsoft waardoor je kan zien of je computer dat spel aankan.Het programma kan je hier vinden! Je hoeft alleen te registreren en dan je pc scannen en dan het sple opzoeken. Edit: Ik zie nu dat je er ook demo's en trailers kan downloaden. Congratulations! Your computer has sufficient performance to run Grand Theft Auto: San Andreas! En hij werkt toch niet?Raar... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) We zouden wat meer gegevens over je pc zelf moeten hebben... Dat is voldoende hoor, maar ik zal eens eventjes dat programma bekijken. [EDIT]De desbetreffende game staat er niet bij. Bewerkt: 25 maart 2006 door Mania-92 Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 We zouden wat meer gegevens over je pc zelf moeten hebben... Dat is voldoende hoor, maar ik zal eens eventjes dat programma bekijken. [EDIT]De desbetreffende game staat er niet bij. Natuurlijk is dat niet voldoende, we moeten toch ook wat weten over je video kaart enzo. Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 je moet minimaal 2 GHz hebben en dat heb je al niet, en bij 2 Ghz hebben ze het over minimaal en meestal moet je toch wel ietsje daarboven zitten om het spel lekker te laten lopen. Daar staat Intel en hij heeft AMD...Daar zit verschil tussen. Maar het zou ook handig zijn als we weten hoeveel Intern geheugen je hebt, wat voor videokaart etc... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Zoals ik al zei die moet hte kunnen trekken als het goed is maar omdat je zo aandringt een moment. De minimum vereisten zien er als volgt uit: * Windows XP - Windows XP Home Edition * 512MB System RAM - 512MB System ram * 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor - AMD Sempron Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz * 128MB Direct3D compatible video card - RADEON 9500 PRO / 9700 Family 128 mb * and DirectX 9.0 compatible driver - uh? * 8x DVD-ROM drive - 16x DVD-Rewritable (of hoe je het ook schrijft:P) * 4.6 GB free hard disk space - sure * DirectX 9.0c (included) - jup * DirectX 8.1 compatible sound card - denk het * Keyboard, Mouse - Nee natuurlijk Achter de eisen mijn specs. Bewerkt: 25 maart 2006 door Mania-92 Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Moet werken...Alles is toch goed? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Behalve het aantal GHz.^^ Maar heeft iemand het met deze processor al geinstalld? Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kijk eens bij deze computer - systeem informatie weergeven. Als hij dan bij kloksnelheid 2.0 GHz of meer aangeeft dan moet hij het doen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 De Ght, dat lukt wel. Ik heb nu ook maar 1.7 Ght en 256 Ram en mijn SA loopt goed. Maarwel een tip : Leeg heel je PC eens. Ik deed dat en mijn SA reageerde veel sneller. Dus prgramma's die je niet gebruikt verwijderen, schijfopruiming enz... Reageren
-Roy- Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Euh... bij mij loop Sa op een 1 ghz. Dus, als je 1 ghz hebt moet hij ook werken. Bewerkt: 26 maart 2006 door royboyvdv Reageren
Marius Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Het aantal GHZ zegt helemaal niks, het gaat om de afwerkings snelheid van processen. Een AMD kan veel sneller processen afhandelen dan een Intel Pentium 4. Dus als je nou een Intel Pentium 3.0 GHZ of een AMD Athlon 2.0 GHZ hebt zal er niet veel verschil tussen zitten. Een game kan bovendien altijd op een langzame processor draaien alleen zal je de kwaliteit van dingen als physis, graphics, ai naar beneden moeten zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.