Jump to content

Problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :cya: Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord,de gewone toetsen en tekens werken maar de F toetsen en de nummer toetsen werken niet.Weet iemand wat ik moet doen om deze te doen werken. :)

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Hoi Svenie,

Het kan zijn dat er teveel stof in je toetsenbord zit. Je moet je toetsenbord op de kop houden en schudden en evt tikjes op de achterkant geven. Dan zal je veel viezigheid eruit zien komen. Wat ook kan zijn is dat je computer de toetsen niet herkent.

Als je in het geheel niet tevreden over je toetsenbord bent kan je het beste een nieuwe te kopen. Dan zal het probleem als het goed is verholpen zijn.

Maar heb je een cd bij je toetsenbord gekregen? Sommige toetsenborden hebben driver waarmee je toetsen kan "uitschakelen". Als je dit heb moet je daar maar eens kijken.

Ikkes.

Geplaatst:

En voor die nummers, druk op num lock, misschien werkt het.

En voor windows xp als je toch persee nummers/de F wilt typen doe dit:

Start>Alle progamma's>bureau-accesoires>toegankelijkheid>scherm toetsen bord!

Nu klik je op de gewenste letter/het gewenste cijfer en het lukt. _O_

Geplaatst:

Alvast bedankt,maar ik had die F toesten nodig voor in een game maar dat lukt nog steeds niet.Heeft er hier iemand een idee van?

Geplaatst:

Ik zou eerst even kijken of het toetsenbord op een andere computer wel werkt. Als dat wel het geval is, ligt het waarschijnlijk aan je computer. Ik weet niet wat je er dan aan zou kunnen doen, probeer het toetsenbord is aan te sluiten via een andere poort, indien mogelijk.

Als dat niet het geval is, ligt het (bijna) zeker aan je toetsenbord, en moet je denk ik een ander kopen.

Geplaatst:

heb je nooit te hard gedrukt op een van die toetsen? misschien dat ie nu niet meer (goed) functioneerd.

je kan het misschien ook is afkuisen,misschien zit er een stofje in.

en als je toetsen niet werken zou het kunnen dat je num lock niet aan hebt staan.

om te weten of het nu aan of uit staat hebben de meeste toetsen borden 3 kleine soort van lampjes.

zorg dan lum lock het lichtje brand!

nu iets dat beetje op gunslinger zijn post lijkt:

je kan ook is proberen als je 2 toetsenborden hebt liggen ergens bij jou misschien kan ej ook is proberen met dat toetsenbord.als het dan werkt,is het je toetsenbord dat vuil is als het niet moest werken ligt er iets aan je pc.

dan moet je eens proberen wat samurai deed. :cya: .

vice ;)

Geplaatst:
Alvast bedankt,maar ik had die F toesten nodig voor in een game maar dat lukt nog steeds niet.Heeft er hier iemand een idee van?

Check dan eerst of de instellingen in je game wel kloppen.

Geplaatst:

Het ligt aan je toetesenbord waarschijnlijk zit er stof in of er de f knop is kapot en is je toetsenbord kapot of

is er iets mis met je computer kan het wel zijn dat je die f knop verandert hebte in je spel en heb je iets anders ingetypt. Groetjes Syfes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...