Jump to content

Mod voor nederlandse text

Recommended Posts

Geplaatst:

bij gtv vice city had ik een mod geinstalleerd om nederlandse text te krijgen. zodat je bv kunt zien dat je niet in een admiral rijd maar in een mercedes. de buurten waar je doorheen rijd waren daar ook nederlands. dit is veel handiger en fijner.

is er ook een mod voor san andreas met deze functie?

Gr San_Andreas

Geplaatst:

Volgens mij kunnen ze je in het modding forum hier beter mee helpen.

Ik verplaatst dit topic dan ook naar daar. ;)

Moved -> Overige hulp. 8)

Geplaatst:
bij gtv vice city had ik een mod geinstalleerd om nederlandse text te krijgen. zodat je bv kunt zien dat je niet in een admiral rijd maar in een mercedes. de buurten waar je doorheen rijd waren daar ook nederlands. dit is veel handiger en fijner.

is er ook een mod voor san andreas met deze functie?

Gr San_Andreas

Tja iemand die heel veel zin heeft kan hem zelf proberen vertalen met GTX editor.

Maar dat lijkt me eeen onbegonnen werkje.

En hoeveel fouten staan er dan in he :bonk:

Geplaatst:

alleen voor de auto's zou het wel gaaf zijn. de buurten is onmogenlijk maar de auto's is in een mum van tijd af.

zooooo saai die namen, maak er egte merken van!!!

Geplaatst:

kan iemand nou een mod make hiervoor. net zoals de bijschriften mod v1.0 van BST Matt.

hij heeft ook sommige auto's verandert. de buurte verandere is idd onbegonne werk maar de auto's moet tog niet szon probleem zijn of wel :?

Geplaatst:

Niet dubbelposten! Gebruik de edit knop!

Als iemand hiervoor een mod wil maken dan zegt diegene dat vanzelf wel. Aandringen raken modders niet zo gecharmeerd door en heb je minder kans dat ze daarvoor tijd vrij maken ;).

Bovendien kost dit idee ook zeer veel tijd, alleen de teksten uit de GXT zijn al dagen werk. De textures zijn al helemaal kansloos veel werk. Dit krijg je alleen af met een team.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...