Jump to content

mensen in sa

Recommended Posts

Geplaatst:

hebben jullie ook wel eens op de pc dat je mensen maar half of helemaal niet ziet? ik bedoel, dat je maar een vaag omtrekje ziet, maar niet heel het mensje zelf?

Geplaatst:

eyz,

ik denk dat het dan met je instellingen te maken heeft,

of met je grafische kaart...

dit hoort in iedergeval niet zo

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

neej dit lijkt mij ook niet te kloppen, :N

en je kan dit beter in de GTA san andreas hardware problemen zetten lijkt mij. :Y

Geplaatst:
hebben jullie ook wel eens op de pc dat je mensen maar half of helemaal niet ziet? ik bedoel, dat je maar een vaag omtrekje ziet, maar niet heel het mensje zelf?

Nee, maar het is algemeen bekend dat dit voorkomt bij de NVIDIA GeForce 5200 (accidenteel) en bij sommige ATI-kaarten, maar lang niet allemaal.

Er is volgens mij niets aan te doen, maar als het maar af en toe voorkomt, is het niet zo storend, denk ik. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, maar het is algemeen bekend dat dit voorkomt bij de NVIDIA GeForce 5200 (accidenteel) en bij sommige ATI-kaarten, maar lang niet allemaal.

Er is volgens mij niets aan te doen, maar als het maar af en toe voorkomt, is het niet zo storend, denk ik. :)

Inderdaad, ik heb ook een NVidea GeForce 5200 en ik heb dat probleem ook.

Maar binnenkort ga ik upgraden.

Hopelijk komt er voor de tijd dat ik die kaart nog heb een bug fixer ervoor.

Ow en het is werkelijk wel storend.

Bewerkt: door Godrax
Geplaatst:

ja idd, ik weet nooit of iemand van mijn eigen gang is of van ballas :-( weet iemand hoe ik die grafische kaart ofzowiets kan updaten? of moet je dat kopen ofzow?

Geplaatst:

Dit klopt niet je moet een zoals de andere zeggen eens kijken naar je instellingen.als het niets fout heeft.Dan ligt het aan je spel,een krasje waarschijnlijk of zoiets. :Y saluutjes :cya:

Groetjes Syfes.

Geplaatst:

Hoe moet dat :? sorry, ben niet zo goed met computers...

owja, iemand dacht dat het aan een krasje ofzo lag, maar dat is niet zo want ik heb dit al vanaf het begin dat ik hem kocht, maar nu hebi k al heel veel van mijn eigen gang vermoord, dus wordt ik het beu ;)

Hoe moet dat :? sorry, ben niet zo goed met computers...

owja, iemand dacht dat het aan een krasje ofzo lag, maar dat is niet zo want ik heb dit al vanaf het begin dat ik hem kocht, maar nu hebi k al heel veel van mijn eigen gang vermoord, dus wordt ik het beu ;)

Nee, het licht cker niet aan je CD hoor ;)

Je pc specs kan je vinden door naar start>>uitvoeren te gaan en dan ''dxdiag'' (zonder aanhalingstekens) te typen.

Bewerkt: door Crifox

Er komen dan 5 dingen te staan:

dxdiag.exe

dxdiagn.dll

dxdiag.chm

dxdiag.exe

dxdiag.chm

ik weet niet waar ik dan moet kijken :$

edit: sorry, ik zie nu pas dat het bij de faq hierboven staat, deze vraag, maar ik zou niet weten hoe mijn driver heet, weet iemand waar ik dat aan kan zien??

Bewerkt: door Dutchy3010

Start> uitvoeren.

Typ dan dxdiag en bij dxdiag kies dan het tabblad beeldscherm.

beeldscherm9eh.jpg

Bewerkt: door Godrax

ok, sorry :D ff een moment :)

Edit: hierzo :)

gegevens4gn.jpg

ik snap nu pas wat ik fout deed, want ik wilde start >> zoeken doen :bonk: maargoed, ik heb het plaatje nu :) weet iemand wat er niet goed is?

Mijn computer is pas een jaar oud, dus heb ik dan echt een (te) slechte kaart?

weet niemand het?? :(

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...