Freestyle Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten, maar leek mij het beste. Kennen jullie het programma 120% Alcohol? Het kan een soort "samenvattingen" van muziek losmaken. Ik heb een album op mijn computer staan, maar het zijn CUE bestanden. Als ik hem met 120% Alcohol probeer los te maken, geeft hij aan: Dus ik ga vervolgens even zoeken en kijken of ik het kan oplossen. Ik kom na een tijdje bij Opties > Algemeen > Bestanden-Extensie. Daar staat een lijstje met bestanden die hij zal gebruiken. Dus ik dacht, Dat is Het!! Doe maar duur, zet alles aan. Maar daarna geeft hij weer hetzelfde aan; Deze Track Bestandstype is nu nog niet ondersteud. Het is wel zo, dat het programma een trail is. Maar is dat alles? Dat ik de Pro moet krijgen? Bewerkt: 25 maart 2006 door Freestyle
Jarno Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Je kon dit weten maar het hoort in het Software gedeelte.
Freestyle Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Oke, I'm sorry. Wist het ook niet zeker... Maar kan je me nog wel helpen?
-Niels- Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Sorry, maar dit is dan wel gedownload. Het is .cue en als je een album koopt en hem in je PC stopt heb je nooit zulke bestanden.
Gino Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Sorry, maar dit is dan wel gedownload. Het is .cue en als je een album koopt en hem in je PC stopt heb je nooit zulke bestanden. Ach man ga weg .. Het gaat hier gewoon om het probleem dat hij geen Cue's opent .. En dan hoef je niet aan te komen met DIT IS WAREZ OMG DIT MAG NIET .. Help hem gewoon met dat Cue probleem en klaar .. Dat het MISCHIEN warez zou kunnen zijn ga jij er gewoon een beetje aan toe zitten voegen
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Volgens mij kan je met Alcohol 120% een virtuele schijf aanmaken en dat is tegen de wet. En dus niet gewenst op dit forum.
Freestyle Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Naar mijn idee, kan je het ook gewoon op je eigen computer zetten en houden en in 'Het Nederlandse Wetboek', staat dat je voor je eigen gebruik een kopie van een CD mag maken. Bewerkt: 25 maart 2006 door Freestyle
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Inderdaad, muziek voor je zelf is niet verboden zolang je het niet doorverkoopt. En een Virtuele schijf aanmaken is ook volkomen legaal. Kijk naar het Programma ''Deamon Tools'' volkomen legaal. Zulke Programma's zijn er voor je CD nie te beschadigen. Ik het niet juist een antwoord voor je vraag. Misschien moet je het eens proberen met een Song Converter ? En dan openen met het Progje ?
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Nero is veel beter omdat Alchohol 4 van de 5 keer mislukt is. Maar je moet kijken of je die bestand hebt geklikt.
Jorge_F Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Volgens mij kan je met Alcohol 120% een virtuele schijf aanmaken en dat is tegen de wet.En dus niet gewenst op dit forum. Dat is zeker niet tegen de wet, dit is volkomen legaal. Het ligt eraan wat je op je virtuele schijf draait. Sorry, maar dit is dan wel gedownload.Het is .cue en als je een album koopt en hem in je PC stopt heb je nooit zulke bestanden. .cue is volkomen legaal, het is de content die erin zit dat illegaal is. Ik kan net zo goed een .cue maken van mijn vakantie filmpjes. Dat is dan toch ook niet legaal? Oke, dan nu ff over jou probleem Freestyle: Bij een .cue bestand zit meestal ook een .bin bestand. .cue is namelijk enkel maar een verwijzing naar bestanden die in de .bin zitten. Wat moet je dus openen met alcohol? De .bin en niet de .cue.
-Niels- Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Sorry, maar dit is dan wel gedownload. Het is .cue en als je een album koopt en hem in je PC stopt heb je nooit zulke bestanden. Ach man ga weg .. Het gaat hier gewoon om het probleem dat hij geen Cue's opent .. En dan hoef je niet aan te komen met DIT IS WAREZ OMG DIT MAG NIET .. Help hem gewoon met dat Cue probleem en klaar .. Dat het MISCHIEN warez zou kunnen zijn ga jij er gewoon een beetje aan toe zitten voegen Hoef je niet zo te gaan reageren. Ik typte gewoon wat ik dacht, en dat is fout..ik maak fouten en dat doe jij ook wel is. Maar jij moet je stil houden, ik zit langer op dit forum dan jou en sta in rang ook hoger, ik ken de regels stuk voor stuk...en ik weet dat warez niet mag. Jij als lid moet ook de regels maar gaan bekijken...zo raar uitvallen is ook geen regel. We willen hier graag netjes met elkaar om gaan en niet zo debiel reageren.
Gino Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 "We willen hier graag netjes met elkaar om gaan" Ik vind het maar een wonder dat je hier dan nog zit volgensmij typ je geen 3 woorden daarna alweer dat ik zogenaamt "debiel" ben .. Ben je hoger ? Wat moet ik nou doen ? Feliciteren ofzo ? Je denkt echt teveel .. Dat jij 24/7 acter gtaforum zit en andere mensen een sociaal leven hebben moet jij weten .. En volgensmij staat er ook nergens in de regels dat iemand die een rang hoger is daarom ook de andere mag vernederen ofzo ? Ik vind het een nogal sukkelige aktie van je
Ewoud Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Sorry, maar dit is dan wel gedownload. Het is .cue en als je een album koopt en hem in je PC stopt heb je nooit zulke bestanden. Ach man ga weg .. Het gaat hier gewoon om het probleem dat hij geen Cue's opent .. En dan hoef je niet aan te komen met DIT IS WAREZ OMG DIT MAG NIET .. Help hem gewoon met dat Cue probleem en klaar .. Dat het MISCHIEN warez zou kunnen zijn ga jij er gewoon een beetje aan toe zitten voegen Hoef je niet zo te gaan reageren. Ik typte gewoon wat ik dacht, en dat is fout..ik maak fouten en dat doe jij ook wel is. Maar jij moet je stil houden, ik zit langer op dit forum dan jou en sta in rang ook hoger, ik ken de regels stuk voor stuk...en ik weet dat warez niet mag. Jij als lid moet ook de regels maar gaan bekijken...zo raar uitvallen is ook geen regel. We willen hier graag netjes met elkaar om gaan en niet zo debiel reageren. -Niels- Ik weet dat je hier al een langere tijd ben en dat je megalid ben. Maar ik ben toch ook global moderator en ik ga ook niet pronken met mij rang. Dit vindt ik een te vergaande reactie je had dit veel anders kunnen aanpakken zo wijs en verstandig ben je wel. Ik weet dat je boos ben over zijn reactie, maar pak het dan wel anders aan. Dit vond ik nouw ook niet een al te nette reactie en fatsoenlijk. "We willen hier graag netjes met elkaar om gaan"Ik vind het maar een wonder dat je hier dan nog zit volgensmij typ je geen 3 woorden daarna alweer dat ik zogenaamt "debiel" ben .. Ben je hoger ? Wat moet ik nou doen ? Feliciteren ofzo ? Je denkt echt teveel .. Dat jij 24/7 acter gtaforum zit en andere mensen een sociaal leven hebben moet jij weten .. En volgensmij staat er ook nergens in de regels dat iemand die een rang hoger is daarom ook de andere mag vernederen ofzo ? Ik vind het een nogal sukkelige aktie van je Gino jij mag wel is oppassen met je reacties -Niels- bedoelde het niet slecht en hij wou alleen, maar dat er geen fouten dingen gebeurden. Hierop gaf jij een een reactie terug van dat hij iedereen van alles beschulidige. Deze reactie dus: Ach man ga weg ..Het gaat hier gewoon om het probleem dat hij geen Cue's opent .. En dan hoef je niet aan te komen met DIT IS WAREZ OMG DIT MAG NIET .. Help hem gewoon met dat Cue probleem en klaar .. Dat het MISCHIEN warez zou kunnen zijn ga jij er gewoon een beetje aan toe zitten voegen Niels is ondertussen wel een gewaardeerd lid op het forum en ik vindt jou reactie ook veel te ver gaan, onbeschoft en overdreven. Kwa het laatsten tegen wie het ook is dit is in mijn ogen uitlokken van een ruzie/discussie. Je krijgt hiervan mij ook voor een waarschuwing. Zulke reacties horen niet en kunnen niet! Verplaatst naar software hulp.
T@rget Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Nero is veel beter omdat Alchohol 4 van de 5 keer mislukt is.Maar je moet kijken of je die bestand hebt geklikt. Hmm weet ik niet hoor nooit ergens last van maarja je kunt probeeren opnieuw te installen... EDIT: 'T lijkt wel een soap Bewerkt: 29 maart 2006 door T@rget
Recommended Posts