Froop Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hij is weer te overcontrasted. Verder is je breedte te groot, waardoor je veel moet opvullen. Probeer ook eens een zwarte, simpele border. Voor de rest is hij wel leuk, maar je hebt hier al zoveel van gemaakt. By the way, je huidige sig is te groot. Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik word duizelig van deze signature, je hebt er weer veel te veel effecten ingegooid. Niet dat hij niet knap gemaakt is natuurlijk. 7,2/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hij is weer te overcontrasted.Verder is je breedte te groot, waardoor je veel moet opvullen. Probeer ook eens een zwarte, simpele border. Voor de rest is hij wel leuk, maar je hebt hier al zoveel van gemaakt. By the way, je huidige sig is te groot. Zelfde ... Btw mijn Topic naam gejat he Reageren
Mpp Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hij is weer te overcontrasted. Verder is je breedte te groot, waardoor je veel moet opvullen. Probeer ook eens een zwarte, simpele border. Voor de rest is hij wel leuk, maar je hebt hier al zoveel van gemaakt. By the way, je huidige sig is te groot. Zelfde ... Btw mijn Topic naam gejat he Nee hoor ik heb gewoon een topic naam ingevult. Maar froop. Wat bedoel je met Hij is weer te overcontrasted. ?? Reageren
Froop Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Overcontrasted is dat het echt fel is. In dit geval is het bij jou de mosaic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.