RonaldVC Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Sorry Tales maar ik vind die van GL ook wat mooier gedaan. Als je inderdaad naar de details gaat kijken ziet die van GL er gewoon beter uit. Die auto is wel mooi gekleurd, maar is het hek ook een beetje paars geworden. Die van GL doet me denken aan een stripboek uit de jaren 70, je weet wel met die fletse kleuren enzo. Dat bevalt me wel.. Stem dus naar General Lee.
Master-King Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind die van .Tales. Veel mooier gelukt .... 9/10 Stem Tales
vice Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 ik vond het heel moeilijk te raden. normaal gng mijn stem naar gl maar ik heb gemerkt dat het iets te donker is. bij tales is het hek wat misgekleurt en achter de auto lijkt het of er iets los zit,maar de kleuren zijn vers genoeg en wat er daar is gebeurt kan in het echt ook zo zijn. stem gaat naar: .tales. .
.Sharingan Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Gefeliciteerd GL Stand General Lee 8 .Tales. 5 Dit topic kan dicht. + 1 punt voor General Lee !
Slimm Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Sorry maar de stand is 2 te laat ingeleverd, na 2 dagen krijg je geen punten meer. Closed.
Recommended Posts