Jump to content

Drugsdeal?

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er ook ene missie waar je iets met drugs moet doen of wapens?

Dus dat je het moet dealen,betalen fozo..

Dank u :klap:

Geplaatst:

In het begin moet je drugdealer in ellekaar slaan.

Maar wapens deale of drug nee.

Niet dat ik me zo snel ken heringer

Geplaatst:

Je moet wel een keer een wapendeal tussen Russen en de Ballas in ondermijnen in de missie 'Gray Imports'. Je moet dan wat mensen doden enzo. En je moet een keer een drugsfabriek opblazen, en een drugspaleis binnenvallen. Het hele spel draait eigenlijk om drugs. ;)

Geplaatst:
Je moet wel een keer een wapendeal tussen Russen en de Ballas in ondermijnen in de missie 'Gray Imports'. Je moet dan wat mensen doden enzo. En je moet een keer een drugsfabriek opblazen, en een drugspaleis binnenvallen. Het hele spel draait eigenlijk om drugs.
ja, dat is waar. cj degene die je speelt, is erg tegen drugs. dus daarom gaat hij een drugsfabriek opblazen en B-dups crack palace binnenvallen. dus hij is erg tegen drugs. in los santos zijn ook een paar drugsdealers. als je dicht bij hun staat dan kan je positief of negatief antwoorden. als je positief antwoordt dan krijg je geen drugs. want cj wat ik net ook al zei is tegen drugs. :sigaar:
Geplaatst:
en wat dacht je van de truth?? daar moet je wietvelden verbranden.

Ja, die is ook heel leuk.

Vooral op het einde met die heli.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...