Jump to content

Hoe game jij het liefst.

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik in me stoel zit en *verwijdered*

>>> Door .Levi.: Houden we het wel even normaal.. Er zitten ook jongere kinderen hier op het forum. Dit soort dingen kun je beter voor jezelf houden.<<<

Ja zoals ik ik ben nog 12 hoor. ;)

En ik weet al wat tie wou zeggen. :schater:

Maar even ontopic.

Ik zat net ook te gamen met zoutjes popcorn en kaas. :eten:

Hoe kan dat nou, gta was toch 18+ ??

Maarre, ik game het liefst op mijn oude houten stoel, dan stop ik tenminste na een paar uur :D

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

3

• SummerBase

2

• Pimp_Killer

1

• nasdreas

1

Geplaatst:

Ik game het liefst met een zak chips en een biertje erbij :puh:

p.s.

Helaas zijn er mensen die maar aan 1 ding kunnen denken :ch:

Juist 18+ dingen :ch:

Doe toch even normaal ¬¬

Geplaatst:

Zakken chips? Blikjes bier? KOEKEN?! Waar hebben jullie het? Gaat het tegenwoordig niet meer om de gameplay ofzo?

Trouwens een zak chips, blik bier, en koekjes zijn wel ideaal. :D

Geplaatst:

Ik meestal zonder iets, want als je iets zit te eten ofzo dan word het toetsebord weer vies.

En ik kan bovendien niet goed concentreren en dan is het niet zo leuk.

Geplaatst:

Ik leg op men kamer eerst een voorraad aan. :D

- Zak Chips

- Fles drinken

- ... (valt te zien wat we in huis hebben)

En dan zo donker mogelijk, internet afzetten. En dan gamen maar. :engel:

Geplaatst:

Ik game het liefst met me iPod aan. Soms zit ik dan helemaal niet meer op te letten, en dat is heel irri eigenlijk als je online speelt.

Maar ik game ook graag met een chocoladereep.

Maar kan het topic naar Games Algemeen toe?[/font]

Geplaatst:

Het valt me trouwens op dat veel mensen hier eten tijdens het gamen...

Niet dat ik me er aan erger, maar het valt me wel op; je poetst toch ook niet je tanden met een wafel in je hand.

Ik weet ook niet hoe vaak jullie dat doen dat staat er natuurlijk bij, maar ik zou de hele tijd met een zak-chips niet goed worden. Bier is nog wel normaal in mijn ogen :D. Een chocolade reep kan er ook zeker in. Maar dan niet elke dag. :cya:

p.s. Het is niet om af te krakekn, ik vraag het mijn gewoon af. Zelf interesse heet dat :D

Geplaatst:

Bier drinken met een chocoladereep in de hand is absoluut slecht voor je maag, voor je tanden en uiteindelijk dus ook voor je spelprestaties :D. Bier drinken is oke tijden computeren, maar daar eten we dan toastjes met filet american of een lekkere bak paprikachips bij.....blokjes kaas zijn ook oké trouwens. En vroeger zou ik zeggen: en natuurlijk met een sigaretje, maar dát doe ik inmiddels niet meer :puh:

Geplaatst:

Ik speel altijd op mijn Playstation 2 en als ik dan Chips ga eten krijg ik een hele vette Joystick en dat speelt niet echt fijn.

Dus Chips eet ik er nooit bij.

Als ik Game heb ik er eigenlijk nooit wat bij.

Dan moet ik elke keer weer mijn spel op pauze zetten om iets te eten of te drinken en dat vind ik zwaar irritant.

Ik heb soms wel mijn DVD-Speler aan op Muziek. :) Dit speelt soms wel leuk en fijn. ;)

BTW: Verplaatst naar Algemeen Game Fora.

Had jij eigenlijk moeten doen Schaapje. :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Ja, dat wilde ik ook doen, maar mijn vette chipsvinger gleed steeds van de LMB-knop af :)<<<

Geplaatst:

Ik zat net in mijn stoel te gamen met warme chocolade melk en 2 stroopwafels.

Da,s weer wat anders he. ;)

Geplaatst:

met toetsenbord en muis , op een stoel

eventueel aangevuld met

-stoned zijn

-bier

-eten /drinken .. in de niet al te gezond categorie

Geplaatst:

Ik game meestal zonder eten en drinken. Maar het wil ook wel eens voorkomen dat ik zin krijg in een cola ofzo, en dan neem ik gelijk een hele fles mee zodat ik mijn glas weer vol kan schenken als ik daar weer behoefte aan heb. Eten doe ik soms tijdens het gamen, denk aan tosties, koekjes of gewoon een boterham. Chips echter niet, want dat blijft overal zo aan plakken (Zoals Mazzeltje al zei).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...