Jump to content

Hoe game jij het liefst.

Recommended Posts

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

3

• SummerBase

2

• Pimp_Killer

1

• nasdreas

1

Geplaatst:

Ik game eigenlijk meestal zonder eten of drinken, ja soms met ene flesje water omdat ik twee verdiepingen omhoog zit en dan iedere keer naar beneden moet lopen om 1 glaasje te drinken...

Chips heb ik wel eens er ook bij gehad, maar dan krijg ik zulke vette vingers en dan vind ik niet echt leuk spelen eigenlijk...

Geplaatst:

Achter de pc:Gewoon goede steun voor de rug en wat cola ofzo.(zeker geen chips).

Voor de ps2:Liggend op bed,wat frisdrank en soms wat chocolade.

Geplaatst: (bewerkt)

PC:

Als ik een spel uit aan't spelen ben neem ik nooit cola of wat te eten.

Maar als ik de game al uit heb gespeeld neem ik er bijna altijd wel wat te drinken + eten bij :)

Bij moddelleren heb ik ook vaak cola + koeken of chips of snoep ofzo...

Als ik op console game neem ik meestal niets te ete drinken ofzo, dat telkens op pauze zetten wor je ook gek van en de controller word helemaal vettig, dan flikkert ie uit je handen :cab:

Bewerkt: door just killing
Geplaatst:

Lekker World of Warcraft spelen of NfS Most Wanted met een grote zak paprikachips en lekker glaasie cola :puh:

Ik ben die-hard PC gamer trouwens ;)

Geplaatst:

Sinds kort game ook ik weer intensief, dus ik zal ook maar even posten.

Ik game het liefst als ik me helemaal afgesloten voel (Dus, alleen op de game concentreren en niet wat er allemaal buiten gebeurd, mijn zusje die van die muziek draait enz.) dus ik doe altijd de gordijden en de deur van mijn kamer dicht, lamp uit en dan een koptelefoon op met het volume lekker hard, dan kan je je er echt helemaal in verdiepen.

Verder pak ik meestal wel een of twee blikjes Red Bull of Golden Power want als je lang achter erkaar door gaat krijg je toch echt wel dorst..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...