Vinewood Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Goede morgen luitje's Ik hoorde van iemand dat er een nederlandse website was. Met allemaal game demos, Van de nieuwe spellen. Bijv, Nfs underground demmo's enzovoort. Maar ik heb op google gezocht maar niks gevonden Weten jullie die nederlandse site waar game demos opstaan ? Mvg, Vinewood Bewerkt: 26 maart 2006 door Dream360 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Trials? Bedoellen ze niet gewoon demo's. Een klein voorbeeldje van hoe het spel is. En anders zou ik het niet weten. Succes verder. Reageren
Vinewood Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Trials?Bedoellen ze niet gewoon demo's. Een klein voorbeeldje van hoe het spel is. En anders zou ik het niet weten. Succes verder. Demo's :$ :$ :$ :$ Ja die bedoel ik, weet jij toevallig die site ? Reageren
SamShine Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Gamevillage en Gamershell zijn wel twee goeie site's! Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Het is wel een belgische website, maar je kan er wel de laatste demo's van games downloaden. link: http://games.telenet.be/ ps. Je moet je wel ff registreren om te kunnen downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.