Ferre Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie hiervan? Met een beetje hulp van Dizzee Bewerkt: 26 maart 2006 door Ferre Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Mooi Ferre die achtergrond laat me denken aan de zon! Maar popout vind ik niet passen bij anime 9/10 Bewerkt: 26 maart 2006 door gta ripper Reageren
Bongo Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik vind hem zeker wel mooi Nix op aan te merken, als ik een cijfer moest geven kreeg je een 10/10 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Hey Ferre, ik vind het een hele mooie rustige signature. Je achtergrond kleurt hartstikke mooi bij je render, tevens is het ook een hele warme kleur. Misschien is het voor de rest iets te leeg, je had nog wat scanlines kunnen doen bijvoorbeeld. De render zelf is ook heel mooi, maar dat het erboven uitsteekt vind ik net als gta ripper ook niet zo mooi. Wat ik altijd doet met mijn render is inblenden, maar dat is net je eigen keus. Tekst, altijd het moeilijkste punt vind ik, maar ik vind dit nog niet eens zo slecht lijken. Je border niks op aan te merken, perfecte kleur gekozen. ------------- Achtergrond: 8.2 Render: 7.8 Tekst: 7.6 Border: 8 Eerste indruk: 8.3 Gehele indruk: 7.9 Totaal: 8 Bewerkt: 26 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Ferre Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Bedankt voor de uitgebreide rate . Over scanlines zat ik te twijfelen, maar dat lijkt me niet echt mooi. Maar aan Inblenden heb ik nog niet eens gedacht . Goed idee... Maar ik vind deze pop-out wel vet Reageren
Velaro Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Dit vind ik nou een hele mooie sig.De achtergrond is echt mooi en het lettertype past er goed bij.De render is heel mooi geplaatst en de sig is niet al te vol 9/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Render ingeblend, ziet er beter uit (al zeg ik het zelf): Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Inderdaad Ferre nu ziet het er mooier uit de sig heef nu meer power. 9,5/10 Bewerkt: 26 maart 2006 door gta ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.