Tim Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 In vc is een reclame over "JERMS" of zoiets (spreek uit: djurms), wat bedoelen ze eigelijk met die Jerms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 Germs. Bacteriën. Je bestrijdt ze natuurlijk met het bekende middel van de reclame! :lol: Put napalm on your skin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 hahahaha lol nou, ik ben niet van plan om napalm op mn huid te spuiten dat lijkt me niet gezond :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 Its works as effective like G.I.'s in a pessant village! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 Die reclame's van Rockstar zijn toch elke keer weer prachtig. :lol: Ik kijk nu al uit naar die van GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Over die djurms is ook een reclame die zo gaat. ...killed over 25 hard working americans, the germs killed over 25 million people, your home much like america is constantly under attack from germs. Worden er geen muggen of schadelijke insecten mee bedoelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ze bedoelen bacterieen he! Germs betekend ook bacterien. Dat weet je als je ooit naar school bent gegaan (ook heb je nog zo'n ding wat een woordenboek heet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Sorry, ik dacht eerst dat ze het over Duitsers hadden (germans), maar ik heb geen zin om met een woordenboek heel vice city te gaan vertalen. In ieder geval lijkt het er wel een heel klein beetje op. Volgende keer zal ik beter nadenken voordat ik met mijn geweldige (ver)taalkunst begin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.