Jump to content

Lay-out probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb onlangs een nieuwe lay-out gedownload en aangepast... maar als ik m'n site open in IE dan staat alles door elkaar gemixt en in Firefox heb ik dit probleem niet, maar ik wil dat m'n lay-out in bijde browsers werkt.

Hier een foto van 't probleem:

probleem8py.gif

Hoe kan ik iets aan de broncode doen ofzo zodat IE hem goed hercodeert of wat 't probleem ook mag zijn...

BRONCODE

Bewerkt: door meetlat

Ten eerste je plaatje is te groot die zou ik aanpassen voordat een mod,gmod of admin het doet.

En het moet aan je script liggen, het kan ook aan je browser instellingen liggen.

Mischien zou je de broncode kunnen posten in een txt bestandje. Dan kan één van ons hier de broncode uitpluizen.

Edit: juuldr, nou ben je me al weer voor :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Ookal heb ik de broncode niet gezien maar je hebt dus een layout die vol zit met Tables

Waarschijnlijk is ergens een Table niet goed gesloten

Lukt niet :s als ik Reactie toevoegen klik dan komt er internal save error :s en in Quote ook :s

ok txd komt er aan en afbeelding gaat kleiner.

Geplaatst:
Ookal heb ik de broncode niet gezien maar je hebt dus een layout die vol zit met Tables

Waarschijnlijk is ergens een Table niet goed gesloten

Nee het is volgens mij een layout met div's aangezien hij in firefox wel goed getoond word en in ie niet. Div's zijn heel moeilijk om in ie en firefox goed werkend te krijgen.

Ja, daarom werkt ik meestal met Table's misschien iets minder simpel maar me site werkt prima in FF en in IE

Ik heb et net bekeken, idd allemaal DIV'jes

Bewerkt: door TheRing

Help aub hoe kan ik IE het deftig laten weergeven ?

Ja, daarom werkt ik meestal met Table's misschien iets minder simpel maar me site werkt prima in FF en in IE

Ik heb et net bekeken, idd allemaal DIV'jes

Inderdaad ik ben het volkomen met je eens. Div'jes zijn wel handig om bijvoorbeeld zomaar ergens iets neer te zetten. Met cordinaten, maar tables zijn veel compatibeler. Tables zijn al een tijd ingeburgerd. Div's nog niet zo enorm. Maar dat komt wel. :)

@ meetlat: Ik moet mezelf aanmelden om die broncode te zien. Daar heb ik dus geen zin. Zonder de broncode kunnen we niet zien hoe joun site is geprogrameerd. :{

Hulp :$ ik heb nog nooit gehoord van DIV's en table's :{

Waarom begin je dan aan een site.

Tables zijn afgeleid van het woord tabellen. Je kan daarmee het geraamte van je site opzetten.

Div's kun je voor veel meer dingen gebruiken, bijvoorbeeld zomaar een maat opgeven. Je kan deze ook linken aan een css* bestand. *=Css is een lijst/bestand waar de (font) waardes staan, die kan je linken aan je site.)

Ga eerst maar eens html leren voordat je hier verder in gaat :Y

Geplaatst:

Hulp :$ ik heb nog nooit gehoord van DIV's en table's :{

Waarom begin je dan aan een site.

Tables zijn afgeleid van het woord tabellen. Je kan daarmee het geraamte van je site opzetten.

Div's kun je voor veel meer dingen gebruiken, bijvoorbeeld zomaar een maat opgeven. Je kan dezde ook linken aan een css bestand.

Ga eerst maar eens html leren voordat je hier verder in gaat :Y

Dat is het juist !! ik heb 2website's en nog nooit iets div achtig tegengekomen :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...