meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Ik heb onlangs een nieuwe lay-out gedownload en aangepast... maar als ik m'n site open in IE dan staat alles door elkaar gemixt en in Firefox heb ik dit probleem niet, maar ik wil dat m'n lay-out in bijde browsers werkt. Hier een foto van 't probleem: Hoe kan ik iets aan de broncode doen ofzo zodat IE hem goed hercodeert of wat 't probleem ook mag zijn... BRONCODE Bewerkt: 26 maart 2006 door meetlat Reageren
Argon Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 De fotos zijn wat groot maar je kan misschien is de broncode geven! Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Ten eerste je plaatje is te groot die zou ik aanpassen voordat een mod,gmod of admin het doet. En het moet aan je script liggen, het kan ook aan je browser instellingen liggen. Mischien zou je de broncode kunnen posten in een txt bestandje. Dan kan één van ons hier de broncode uitpluizen. Edit: juuldr, nou ben je me al weer voor Bewerkt: 26 maart 2006 door SummerBase Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ookal heb ik de broncode niet gezien maar je hebt dus een layout die vol zit met Tables Waarschijnlijk is ergens een Table niet goed gesloten Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Lukt niet :s als ik Reactie toevoegen klik dan komt er internal save error :s en in Quote ook :s ok txd komt er aan en afbeelding gaat kleiner. Bewerkt: 26 maart 2006 door meetlat Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Mischien even in een .txt (tekstbestand) opslaan en hier posten. Reageren
Argon Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ookal heb ik de broncode niet gezien maar je hebt dus een layout die vol zit met TablesWaarschijnlijk is ergens een Table niet goed gesloten Nee het is volgens mij een layout met div's aangezien hij in firefox wel goed getoond word en in ie niet. Div's zijn heel moeilijk om in ie en firefox goed werkend te krijgen. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Broncode staat in m'n eerste post. Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Ja, daarom werkt ik meestal met Table's misschien iets minder simpel maar me site werkt prima in FF en in IE Ik heb et net bekeken, idd allemaal DIV'jes Bewerkt: 26 maart 2006 door TheRing Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Help aub hoe kan ik IE het deftig laten weergeven ? Bewerkt: 26 maart 2006 door meetlat Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Ja, daarom werkt ik meestal met Table's misschien iets minder simpel maar me site werkt prima in FF en in IEIk heb et net bekeken, idd allemaal DIV'jes Inderdaad ik ben het volkomen met je eens. Div'jes zijn wel handig om bijvoorbeeld zomaar ergens iets neer te zetten. Met cordinaten, maar tables zijn veel compatibeler. Tables zijn al een tijd ingeburgerd. Div's nog niet zo enorm. Maar dat komt wel. @ meetlat: Ik moet mezelf aanmelden om die broncode te zien. Daar heb ik dus geen zin. Zonder de broncode kunnen we niet zien hoe joun site is geprogrameerd. Bewerkt: 26 maart 2006 door SummerBase Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hulp :$ ik heb nog nooit gehoord van DIV's en table's Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Hulp :$ ik heb nog nooit gehoord van DIV's en table's Waarom begin je dan aan een site. Tables zijn afgeleid van het woord tabellen. Je kan daarmee het geraamte van je site opzetten. Div's kun je voor veel meer dingen gebruiken, bijvoorbeeld zomaar een maat opgeven. Je kan deze ook linken aan een css* bestand. *=Css is een lijst/bestand waar de (font) waardes staan, die kan je linken aan je site.) Ga eerst maar eens html leren voordat je hier verder in gaat Bewerkt: 26 maart 2006 door SummerBase Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hulp :$ ik heb nog nooit gehoord van DIV's en table's Waarom begin je dan aan een site. Tables zijn afgeleid van het woord tabellen. Je kan daarmee het geraamte van je site opzetten. Div's kun je voor veel meer dingen gebruiken, bijvoorbeeld zomaar een maat opgeven. Je kan dezde ook linken aan een css bestand. Ga eerst maar eens html leren voordat je hier verder in gaat Dat is het juist !! ik heb 2website's en nog nooit iets div achtig tegengekomen :s Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Meetlat : Er zijn genoeg sites op internet waar je een begin cursess html kan volgen. Bijvoorbeeld : http://www.mijnhomepage.nl/ En ik kan je broncode niet downloaden omdat je jezelfn dan eerst moet aanmelden. Helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.