Jump to content

Lay-out probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensenlief ik kan html :-( het probleem is dat ik nog nooit eerder van div geoord heb tot nu dan :s

Geplaatst:

O oké, als je nooit van div's hebt gehoord zou je eventueel de naslag op: http://www.mijnhomepage.nl/ kunnen lezen. Daar behandelen ze volgens mij wel de div tag.

Maar zou je eventueel de broncode ergens anders willen posten. Want ik kan het niet downloaden van die site. (dat is al de 5e x :bonk: dat ik het zeg)

Geplaatst:

jah dat is 't em net omdat die lay-out dus niet echt is 't is ee txd geshowed door IE maar zodra ik hem upload is alles zo door elkaar :s

Geplaatst:

juuldr ik kan dat pas doen als jij er bent zoat je 't meteen ziet anders staat die slechte lay-out een hele dag on en de meeste mensen in belgië gebruiken IE...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind deze regel eng:

<style type="text/css">@import"style.css";</style>

Ik weet eerlijk gezegd niet of het "fout" is, maar het zou best eens kunnen dat ie daar over valt.

deze ziet er makkelijker uit volgens mij:

<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen">

Kun je een link geven naar waar de pagina staat ? of geef even een zipje van al je spullen!

Offtopic:

div is in bijna alle gevallen handiger / beter / mooier als tables. Ken je divs nog niet? ga ze direct leren! Als je ze eenmaal goed kent, wil je nooit meer tables gebruiken!

Bewerkt: door Goudvis
Geplaatst: (bewerkt)

Voeg mij even toe op msn dan stuur ik alles wel (e-mail staat in mijn profiel)

Kheb dit soort probleem met css weer, nu staat alleen de tekst verkeerd.... in firefox, geen probleem in IE begint de tekst in het midden van de pagina ipv vanboven :s hulp aub

Bewerkt: door meetlat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...