VforV Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb een probleem: Ik heb sinds kort Vice City (op pc) en er is iets zeer vervelends: Er is te veel acoustiek, alle geluid galmt, net alsof ik in een tunnel ben. Als ik 'Acoustic Modeling' aan of uit zet merk ik echter geen verschil. Bij GTAIII heb ik dat ook een beetje maar bij San Andreas is er geen probleem. Kan iemand me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja dat had ik ook, kijk dit topic. Ga naar de geluidsinstellingen in het spel en zet het op ''Auto-detect Hardware''. Of je zet hem op gewoon stereo..Ik denk dat jouw instelling op dolbi surround staat ofzo, en dan gaat net als bij mij alles echoen.. Reageren
VforV Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Het is gelukt, als ik ''Auto-detect Hardware'' deed, nam hij gewoon mijn luidsprekers dus bleef het probleem. Ik heb dan "2d software blabla" (ben al vergeten wat het precies was) geselecteerd en nu is het opgelost. Veel aangenamer zonder die echo's . Bedankt . Reageren
oentje13 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 als ik bij San Andreas twee keer een spel laadt doet ie dat ook. vet vag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.