Maarten!! Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 hey ik heb iets gevonden hoe je met 2 player de passagier van een voertuig een ander wapen kan schieten bijvoorbeeld met een shotgun het gaat als volgt:ga naar een 2 player plek laat de passagier lopend het machinegeweer(tec9 mini-smg smg) leegschieten switch naar een ander wapen bijvoorbeeld pistool ga dan naar een voertuig het wapen vakje blijf op pistool omdat je geen machinegeweer hebt maar je kan niet schieten als je dan in een voertuig zit doe dan de cheat van een wapenset maakt niet uit welke(wapensoort kan veranderen bijvoorbeeld een pistool in een silenced 9mm maar dat geeft niet)dan kan de passagier lekker schieten maar pas op als je uistapt en instapt switch die weer naar machine geweer dus niet uitstappen!!! en het wapen kan dan harstikke snel schieten kijk dan uit voor dichtbijzijnde auto's lukt niet met alle wapens zoals vlammenwerper Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Bedankt, ik heb dit vaak gehad dat ik met een Combat Shotgun uit het aam kon schieten. Door deze tip weet ik hoe die moet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.