Grove St. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 He, Ik wil de emoticons van GTAforum, ik kan ze opslaan etc. maar is er een download pack ergens e.d. Alvast bedankt! Reageren
Ferre Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb een gastenboek waar ik ze ook kan gebruiken en ze heten UBB smily's. Op deze site kun je van dat soort smilies vinden: Link Reageren
Jowx Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ook op Invisionize staan veel emoticon packs, er zit een kans in dat de pack die dit forum gebruikt daar ook tussen staat. Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Thanks, maar heeft de crew niet een directe link aub EDIT: heeft iemand de url toevallig? Bewerkt: 26 maart 2006 door Grove St. Reageren
Jarno Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Dit zijn zogenoemde FoK en GOT! smileys. Ik heb zelf ook nog geen één pack van dit soort smileys gevonden. Hier kan je boven de 200 smileys van dit soort vinden. Reageren
Argon Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Dit zijn zogenoemde FoK en GOT! smileys. Ik heb zelf ook nog geen één pack van dit soort smileys gevonden. Hier kan je boven de 200 smileys van dit soort vinden. Hebbe ze ook een .zip file met alles in 1 bestand? Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Het is mij gelukt om alle emoticons te krijgen, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.