erterer0 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Kan iemand me vertellen hoe je ipl en ide file`s in gta sa zet?????? Alvast bedankt Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Het staat hier allemaal uitgelegd http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Dit is een veel voorkomende vraag en daar hebben de oude moderators Eclipse, Wauzie en Bradley al iets op gevonden. Bovenaan dit forum gedeelte staan drie links. De ene zegt GTAGames Modding FAQ, de ander Master Tutorial List en de laatste Ik Wil Leren Modden. De namen van deze topics zeggen al genoeg, speur eerst deze topics rond (met in het speciaal de Master Tutorial List) en je kan makkelijk leren hoe je objecten in SA zet, ongeacht of het je eigen models of algemene GTA objecten. Uit de Master Tutorial List heb ik onder andere deze heel handige tutorial van Wauzie gehaald: Tutorial: Een model in San Andreas zetten Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.