~> GizmO <~ Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hallo mensen. Ik was net ff gta aan het spelen. En toen vroeg ik me af of het op een een of andere manier kan dat je met je sanchez springt. Net zoals bij een bmx. (Control key is daarbij Ctrl bij mij) Ik hoop dat jullie het snappen. En als dit kan, hoe kan het dan? want dat lijkt me erg vet. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik denk niet dat dit kan, je zal ergens een mod moeten zoeken... Ik heb er voorlopig geen gevonden... Reageren
erterer0 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ergens heeeeel diep in de handlings zal je je antwoord denk ik wel vinden Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Het is ofwel: Hard-coded in de EXE Ofwel te SCM'en Mischien kan Gunter eens kijken wat hij kan doen? Greetz Bewerkt: 3 april 2006 door dabeast Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik hoop dat het te doen is. Want dan krijg je een soort dirtjump bike achtig iets. En dat is echt super vet. Ik fiets graag met de BMX omdat ik dan op veel dingen kan springen. Maar met de sanchez kan je harder. Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 En als je nou eens de BMX vervangt door de Sanchez ? (DFF,TXD,Handeling,Geluiden) Greetz Reageren
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik zal er eens naar kijken in de SCM, ik heb al een ideeetje . Reageren
Blastov Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Met een scriptje voor de scm zal het wel moeten lukken. Ook zou je is in de handling.cfg of vehicles.dat kunnen kijken. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik zal er nu aan beginnen, maar hier zijn best wel moeilijke berekeningen voor nodig. Het kan ook zijn dat het een beetje schokkerig wordt. Maar ik ga er nu dus mee beginnen . Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Oeps sorry ik heb het met de handling geprobeerd, maar het werkte niet Reageren
burpicane Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Zover ik weet zijn er een paar voertuigen hard-coded dat zijn Hydra BMX dus het zal moeilijk worden hoewel met main.scm je ook iets zou moeten kunnen creeëren Reageren
JGuntherS Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik ben er mee begonnen, de berekeningen kloppen, mijns inziens, wel. Maar de motor gaat niet omhoog . Als je de vermenigvuldiger (steilheid van de curve) hoger zet, werkt het opeens wel . Maar dan heb je wel een belachelijk hoge jump. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Vet dat het nog lukt ook. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het je lukt. Alvast bedankt voor de moeite. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Lijkt mij idd ook leuk als dit je lukt JGS. cker een mod die ik dan ga downen. Dus suc6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.