vice Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 eenvoudig parkeren: hey allemaal hier bn ik weer met weer een vreemd verhaaltje, één maand geleden ofzo kwam er een vriendin bij mij spelen,ze wou eerst sims spelen maar dat ging niet dus werd het gta vice city. normaal gezien reed ik altijd voor haar om dat ik dat wel redelijk goed kan . maar zij wou ook eens proberen,ik nam dus steeds voor de fun het beeld waar het beeld zo beetje omhoog gaat en je auto langs overal beetje filmt. ze reed dus wat rond ze was ook ff hier en daar uitgestapt. toen reed ze naar de andere stad,ze wist niet waar ze was. ze dacht ik ga terug keren maar... ze had nog beetje gas ze drukte op pijltje naar links en ik geloof ik of ze drukte ook op spatie,plots draaide ze een halve draai naar links. en plots... stond ze aan de andere baan! er stonden daar 2 auto's ook nog en ze is gewoon tussen die 2 auto's terecht gekomen. ik vond dat wel goed. groetjes,vice . Reageren
Svenie Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Dat noem ik puur geluk.De auto's in Vice City draaien wel soepel maar daar heb je geluk voor nodig dat je dat tegenkomt.Zelf vind ik het een beetje een onzinig topic maar toch bedankt om het even te zeggen . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 moet je puure geluk voor hebben. en ligt er natuurlijk aan welke auto je hebt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik noem het gewoon het gevolg van vrouwen achter het stuur of toetsenboord. (Orgineel topic trouwens). Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het is veel geluk maar ook heel klasse man ,en dan nog ook tussen de twee auto's dat vind ik geluk hoor! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ik vind het leuk trucje ik ga ook eens proberen dat te doen het is me paar keer bijna gelukt Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 eenvoudig parkeren:hey allemaal hier bn ik weer met weer een vreemd verhaaltje, één maand geleden ofzo kwam er een vriendin bij mij spelen,ze wou eerst sims spelen maar dat ging niet dus werd het gta vice city. normaal gezien reed ik altijd voor haar om dat ik dat wel redelijk goed kan . maar zij wou ook eens proberen,ik nam dus steeds voor de fun het beeld waar het beeld zo beetje omhoog gaat en je auto langs overal beetje filmt. ze reed dus wat rond ze was ook ff hier en daar uitgestapt. toen reed ze naar de andere stad,ze wist niet waar ze was. ze dacht ik ga terug keren maar... ze had nog beetje gas ze drukte op pijltje naar links en ik geloof ik of ze drukte ook op spatie,plots draaide ze een halve draai naar links. en plots... stond ze aan de andere baan! er stonden daar 2 auto's ook nog en ze is gewoon tussen die 2 auto's terecht gekomen. ik vond dat wel goed. groetjes,vice . nu ben ik echt stomverbaasd Reageren
Legolas Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Binnen kort ga ik ff gta VC halen want de meeste zeggen dat VC makkeijker is dan SA want daar kan ik nie echt verder met een missie en dan ga ik het ff proberen of het mij ook lukt Reageren
vice Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ok succes allemaal... vraag me ook niet hoe het jusit ging het was puur toeval. maar het is wel echt gebeurd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.