Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) aangezien ik nu een foto heb en die andere gesloten is heb ik geen keus dan een nieuws het lukt niet voor me plaatje er in te zetten mag ik hem aan een mod sturen ? Bewerkt: 26 maart 2006 door Sunray
Little Mister Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Upload hem gewoon op imageshack.us. Dan plak je die link gewoon hier.
.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Is dit een Easter Egg dat je gaat posten? Of gaat dit over de ontzichbare muur op die brug, waarbij je de minigun nog niet kan pakken.. Als het over het laatste gaat, dan sluit ik dit topic en post je het maar in general. Lees de EE regels voor meer informatie, blijkbaar weet niet iedereen wat een easter egg is.
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) geef me gewoon tijd voor de foto te plaatsen dan wordt het duidelijk hoe lang duurt het bij imagehack want het duurt wel al lang hoor ]klik[/url] hoe maak je het groter levi ja ik weet wat een easter egg is ik ben ook niet zo dom >>> Door .Levi.: Ik zeg niet dat je dom bent, maar zo te zien plaatste jij wel een topic wat geen easter egg was. Wat bijvoorbeeld over die ontzichtbare muur ging.<<< Bewerkt: 26 maart 2006 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Upload je plaatje op imageshack.us en neem de link Thumbnail for forums (1) over, en zet die hier op het forum neer. Je neemt Thumbnail for forums (1) omdat je plaatje waarschijnlijk erg groot is. Zodra wij dus op die thumbnail klikken zien wij het vergroot. Ik zie dat je ook een Thumbnail hebt staan, alleen hij vergroot niet als ik erop klik.
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) het lukt niet maar kun je het zo niet zien ja ik zie hem vergroot Bewerkt: 26 maart 2006 door Sunray
.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja nu zie ik hem eindelijk ook vergroot. Ik zie CJ ergens in de lucht staan volgens mij. Maar ik durf te wedden dat dit geen easter egg is. Dit is waarschijnlijk gewoon een bug, of het komt doordat je nog niet naar Las Venturas kan, en dat je ergens kan blijven haken, zodat je in de lucht blijft hangen. Kun je zelf ook een beschrijving geven, wat jij denkt als je deze screen ziet. Want alleen een topic titel "Brug" plus screen daar kan ik op dit moment niks mee..
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ik heb hem al 100% procent uitgespeeld dus dat is het niet maar hij staat naast de brug op een soort onzichtbare grond zie je of is dit nog niet ondtekt dan heb ik ook eens iets gevonden
.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Zoiets noem je geen Easter Egg, dit is gewoon een foutje van het spel (bug). Dit is dus geen Easter Egg waar je naar op zoek moet gaan.. Lees de regels voor meer informatie. Twijfel je aan jezelf of het een easter egg is, PB een mod. Moved to general.
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 het is geen foutje van het spel maar een glitch denk ik want veel mensen kunnen dat zelf me buur ik ook maar het lukt me nog niet zo goed daarom vraag ik juist de beste manier voor het te doen
Scooter Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 het is geen foutje van het spel maar een glitch denk ik want veel mensen kunnen dat zelf me buur ik ook maar het lukt me nog niet zo goed daarom vraag ik juist de beste manier voor het te doen eyz, ach wat maakt het uit of het nou een bug of een glitch is. schiet je hier iets mee op? kan je hiermee ergens heen ofzo? het is in iedergeval geen EE, zo zijn er wel meer dingen zoals de caravan op verwant meadows, waar je gewoon door heen kan lopen, niets speciaals. grtz, Cesar SA
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 sluit dit topic maar >>> Door BS: At your Service<<<
Recommended Posts