Jump to content

James Bond

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

dit vraagje is vooral bedoeld voor de nightfire spelers

Ikzelf vind dat ik al best ver ben met het spel maar jammergenoeg zit ik nu vast

In het begin stond ik op dat geel zwarte ding dat je voor je ziet en die daalde naar beneden

aan het eind van deze gang zit er een soort codeslot die je moet kraken dan gaat er een grote deur open en kom je in een ruimte met 4 liften 1 ervan is kapot maar nu mijn vraag: wat moet ik nu doen???

nightfirescreen6my.th.png

Bewerkt: door robertgta
Geplaatst:

Volgens mij moet je ergens de lift ingaan aan de rechtse kant. Let wel op voor laserbommen die in je weg zijn, en handgraten die men naar jou gooit.

Geplaatst:

Oke dat weten we dan ook weer bedankt!

alleen nu moet ik de mensen nog voorbij en dat lukt me ook niet :cry:

Geplaatst: (bewerkt)
Probeer de game anders is op een lagere moeilijkheidsgraad... ;)

Hoe stel je die in?

Maar iedereen badankt!!

dankzij jullie heb ik hem uitgespeeld!

Dus ik stel voor :slotje:

Bewerkt: door robertgta
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Deze kan je in het begin kiezen ik blij dat alle hulp niet voor niks is geweest... :)

Slotje?, En als iemand nou ook hulp wil met deze game? ;)

Sorry voor bump btw.. :$ :schater:

• 1 year later...
Geplaatst:
Oke dat weten we dan ook weer bedankt!

alleen nu moet ik de mensen nog voorbij en dat lukt me ook niet :cry:

als het goed is heb je in de kamer voor de lift (met die mannetjes en die bommen) in een van de .. lockers de guidance module gepakt. dat is het koffertje met machine gun erin. als je weer bij die mensen komt (welke eigenlijk) dan plaats je die en kijk je toe hoe ze doodgaan. ik heb ook zoiets gedaan. ik ben na de lift gewoon domweg gaan schieten en die mannetjes met X6, dat ratelende geweer wat je in het begin van het level tegenkomt, neerschieten bij het lanceerplatform, als het alarm afgaat de bunker in, koffertje de deur uit en als de deur weer opengaat dan op de knop drukken zodat ie aangaat en dan kan je dat ding helpen want die ninjas die er dan zijn gaan lastig dood. als die dood zijn ga je snel de lift in, in het midden van de kamer, bij de deur waar Kiko stond, en dan naar de deur die openstaat, of net dicht gaat. als je nix ziet kijk dan door het raam van de deur of je kiko ziet en druk op actie toets. dan komt er een cutscene en ben je in de ruimte waar je drake moet knallen. dat was hem weer en ik heb nu kramp aan mijn arm. :cry:

• 6 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...