kennethenmause Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb een aantal maps gemaakt en deze wil ik uploaden op www.center.mtasa.com Ik heb ook daar een account aan gemaakt enzo, maar als ik bij races uploaden doe dan krijg ik een foutmelding over xml "The uploaded file was not recognized as valid XML. Please try again" weet iemand een oplossing?? alvast bedankt. Reageren
Crifox Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb zelf net ff een map geüpload en ik heb geen enkel probleem, ik zou het nu dus gewoon nog ff opnieuw proberen, zal wel tijdelijke fout zijn, of je map bevat natuurlijk fouten... Reageren
Svenie Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik zit ook met dat probleem,het helpt niet met opnieuw proberen . Reageren
kennethenmause Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb het net opnieuw geprobeert maar het lukt niet zowel als met Internet Explorer als Mozilla Firefox. Wat voor fout zou het dan kunnen zijn in de map?? Reageren
Crifox Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb het net opnieuw geprobeert maar het lukt niet zowel als met Internet Explorer als Mozilla Firefox.Wat voor fout zou het dan kunnen zijn in de map?? Hmm, volgens mij licht het toch echt aan jullie maps, probeer eens een andere te uploaden en als dat niet werkt eventjes een topic te maken op forum.mtavc.com Suc6! Reageren
kennethenmause Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hey, oke zal ik eens doen. Bedankt! Reageren
kennethenmause Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb nog eens mijn map na gekeken, en wat dingen verandert bij race sittings o.a wie m gemaakt heeft enz. en toen geupload en hij deed het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.