gike Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 hallo,ik had mijn respect op 100 na de laatste missie en er kwam op dat ik een eigen gang kon maken maar de vraag is hoe maak je zoon gang please help me alvast bedankt >>> Door Dizzee: Overbodig plaatje verwijdert, voegt niks toe aan het onderwerp. <<< Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 als je hem op de ps2 hebt moet je op een van je gangleden met je wapen richten en dan naar boven drukken dus de pijltje naar boven. voor de pc en de xbox weet ik het niet. maar je moet wel richten en naar boven drukken. Reageren
BaasB Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Voor de PS2 heeft iman het al verteld. Voor de PC moet het zo: Richt (met rechter muisknop) op een van de Grove Street gangmembers, en druk op G of op H. Nu zal hij je volgen. Als je homies stilstaan, of ze raken in een gevecht verwikkeld, kun je nog een keer op G drukken, dan lopen ze meteen weer naar je toe. Als ze je volgen en je drukt op H, blijven ze staan waar ze staan. Succes ermee. Als je nog meer vragen hebt over zo'n gang maken, stel ze maar. Groeten BaasBart Bewerkt: 26 maart 2006 door BaasB Reageren
Maarten!! Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 voor de xbox is het richten op een gangster druk nu op omhoog of omlaag dan volgen ze je als je nu op omlaag drukt wachten ze daar en omhoog volgen ze je weer Reageren
gike Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 bedankt hé o ja ik heb nog een vraagje als je wordt achter volgt door de politie schieten ze dan naar de politie en kun je ze wapens geven als ze er nog geen hebben alvast bedankt ik heb gtsa op de ps2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Als een gang-member geen wapen heeft en jij recruteert hem dan krijg hij een pistooltje (9MM). Zie je een gangmember lopen met een Uzi of een Tec-9 en je recruteert hem, dan houd hij dat wapen. Als je door de politie achtevolgt en jij zit op een moter of auto dan schieten ze op de politie. Ze proberen hem te vermoorden. Stap jij uit een, dan stappen hun ook uit het voertuig. Zou er dan een politie komen aanrijden, dan gaan ze er op schieten. Zo verdedigen jou altijd. Weetjes: Je kunt maar met 3 gangmembers in een auto. Je kunt met 7 gangmembers in een bus. De gangmembers kunnen niet uit een bus schieten. Je kan 1 gangmember meenemen op een moter. Reageren
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ja ze schieten naar de politie of aan andere gangs en ja je kunt ze wapens geven alleen met een cheat dat je iedereen kan recruiten en ze hebben rocket lounchers maar daarvoor ieerst de cheat Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 je kunt ze geen wapens geven. maar als je door de politie achtervolgd wordt en je zit bijvoorbeeld in een auto dan schieten ze naar de politie. en als je aan het lopen bent en je hebt politie achter je aan dan schieten ze ook op de politie. en ze schieten ook op ballasgangsters. Reageren
gike Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 bedankt weet iemand ook hoe je ze commando's moet geven alvast bedankt greetz gike Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Volgens mij is dit alleen op de PC mogenlijk. Jij hebt hem op de PS2, dus volgens mij kan het niet. Mocht het wel kunnen dan gaat het zo: Als jij op iemand richt en jij hebt hem al gerecruteerd, en je drukt dan op G dan blijft hij op de plaatst staan. Druk je op H en jij hebt hem al gerecruteerd dan volgt hij jou. Reageren
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ja op de ps2 moet je naar boven duwen voor ze te laten staan naar beneden volgen ze je Reageren
gike Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 thx al ik ooit is jou kan helpen je zegt het maar gike Reageren
gike Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 sorry ik heb nog een vraagje wat gebeurt er met je gang als je wordt opgepakt of als je dood bent Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Je gang kan niet opgepakt worden, deze worden meestal vermoord. Als jij vermoordt bent, dan wordt jij bij het ziekenhuis gespawned. Je bent daarna je wapens kwijt (tenzij je de vriendin Katie Zahn hebt). Als je door de politie bent opgepakt, dan wordt je bij het politie bureau gespawned en raakt al je wapens kwijt (tenzij je de vriendin Barbara Schtenvart hebt). Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Als ze bij mij geen wapens hebbe maar wel een peuk dan schieten ze bij mij met een peuk :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.