Jump to content

je eigen gang maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Je gang wordt niet gepakt

Je gang wordt vermoord als je een ruzie hebt met iemand

dan staat er Gang Strengt -

Geplaatst:

ja sorry hoor maar ik heb nog een vraag

kun je iemand van je gang laten rijden zodat je zelf uit het raampje kunt schieten alvast bedankt

edit;ik heb het voor de ps2

Geplaatst:

Nee, je kunt je voertuig niet laten rijden door 1 van je Gang-members. Er zijn wel bepaalde missies waar een gang-member je voertuig overneemt, dan moet jij bijvoorbeeld de achtervolgers doodschieten. Verder kan het wel anders om, jij rijdt en hun schieten. Maar dat wist je denk ik al.

Bekende missies waarbij je wel kan schieten en een gangmember rijdt:

• End of the Line
  • Just Business
  • Reuniting the Families

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan je van je gang af

Met een goedgemikte kogel kom je al heel ver, ik weet eerlijk gezegd niet of er een speciale toets voor is.

Wat je ook kan proberen, is gewoon wegrijden in een auto, misschien dat als je ver weg bent je gang als het ware uit elkaar valt.

Ik zal zo even wat dingen uitproberen, maar ik denk dat alleen de kogel een manier is.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Met een goedgemikte kogel kom je al heel ver, ik weet eerlijk gezegd niet of er een speciale toets voor is.

Wat je ook kan proberen, is gewoon wegrijden in een auto, misschien dat als je ver weg bent je gang als het ware uit elkaar valt.

Ik zal zo even wat dingen uitproberen, maar ik denk dat alleen de kogel een manier is.

Ja, je kunt ze gewoon doodschieten door bv. Recht op hun hoofd te mikken.

Ook als je in een auto snel wegrijdt zodat er niemand in je auto zit en ver weg rijdt dan ben je ze ook kwijt.

Je kunt je natuurlijk ook zelf doodmaken dan ben je er zeker van verlost :puh: .

Verder denk ik niet dat er nog een andere manier is.

Ikzelf vind het doodschieten het makkelijkste.

Ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb kunnen helpen, eigenlijk was het gewoon een bevestiging van -Mathijs- zijn post.

Geplaatst:

Ik weet dat dit niet echt een op tijde opmerking is, maar ik zou ze niet doodschieten. Elke keer als je een gangmember doodschiet gaat er Respect af. Wordt je gang-member tijdens een gang-war doodgeschoten gaat er ook Respect af. Respect eraf kan zorgen dat je minder mensen kan recruteren voor het geval dat je ze wel nodig hebt. Dus ze vermoorden vind ik niet echt een slim plan. Wat je wel kan doen is:

Eigenlijk gewoon heel ver wegrijden, je ziet dan de kleine groene blokjes op je radar wegvallen. Er komt dan vanzelf in beeld "Gang Strange -". Dus is een persoon van je gang weggegaan (of meerdere).

Geplaatst:

Met G of H. Deze knop moet je inhouden en dan zegt CJ ''See ya all later'' of zoiets. Dan ben je ook van ze af.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...