Jump to content

Daarna


Hisse

Recommended Posts

Als je niet alle hoods hebt veroverd meot je met je wagen naar andere steden de hoods veroveren je weet wel naar de paarse dingen gaan op je kaar en daar op balas beginnen neer te schieten en dan begint de oorlog! :D:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet alle hoods hebt veroverd meot je met je wagen naar andere steden de hoods veroveren je weet wel naar de paarse dingen gaan op je kaar en daar op balas beginnen neer te schieten en dan begint de oorlog! :D:cab:

Dit is het GTA III-gedeelte, Syfes. Dat heeft dus helemaal niks te maken met Ballas o.i.d. ;)

Hisse, kun je misschien even vertellen welke missie je als laatste hebt gedaan? Want nu heb ik geen idee wat je nog moet doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle storyline missies hebt gespeeld ben je nog niet klaar.

Je moet ook nog de Fire Fighter, Vigilante etc. doen.

Verder kun je ook nog Hidden Packages zoeken, Rampages volbrengen, etc.

Een complete 100% checklist vind je hier.

Daar staat alles in wat je moet doen om GTA echt helemaal uit te spelen, dus na de storyline ben je nog helemaal niet klaar!

Overigens vind je >hier< alle informatie die je nodig hebt, zoals waar je de Hidden Packages en Rampages kan vinden!

Ik hoop dat je dit een beetje bedoeld, succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de marty chonks missies al gedaan? Ik had gta 3 helemaal uitgespeeld en al de viligants enz. maar ik had nog steeds geen 100% omdat ik deze missies nog niet had uitgespeeld die zijn dan ook niet makkelijk te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...