Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben al op verschillende websites op zoek geweest naar een mod, zodanig dat je radio kan beluisteren in overheidsvoertuigen. Ik heb niets gevonden en ik heb dan besloten om op jullie een beroep te doen.

Zouden jullie zo'n mod kunnen ontwikkelen? _O_

Geplaatst:

wat is er zo geweldig aan radio luisteren in een politiewagen :?

ik zou zegge stap in een gewone en zet het geluid zo hard aan als je kan...

Geplaatst:

De kans lijkt me heel klein dat iemand er een mod zal voor maken. Het is namelijk niet intressant. Als ik het zou weten zou ik het wel even doen. Maar ik weet het niet. Misschien kunnen andere leden je helpen.

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:

Het is gewoon omdat het wel geestig is om in een politievoertuig te rijden: je kan dan de sirene gebruiken en zo. Het is alleen jammer dat je er niet naar de radio kan luisteren.

Daarom zou ik graag zo'n mod hebben... :Y

_O_

P.S.: Er is wel degelijk een publiek voor, K L I K

Geplaatst:

Als ik zou weten hoe het moet, zou ik het met plezier even doen. Maar ik weet niet hoe of waar ik moet beginnen. Ik denk dat het in de main.scm moet zijn dat je iets moet aanpassen. Kan ook mis zijn. Want in SCM modden ben ik niet echt goed.

Geplaatst:

Zoals Matiscus zegt :niemad gaat dat doen maar de kans is er nog mar het is klein en modden is niet men ding . cheers bro's :bier:

Geplaatst:
Dat de politie auto geen radio stations kan luisteren is hardcoded in de gta_sa.exe.

Ah zo, ik begrijp het. Ik zet wel mijn ipod aan

Jullie waren niet echt behulpzaam :ch:

Geplaatst:
Jullie waren niet echt behulpzaam :ch:

WTF?

Wij zeggen dat het hard coded is en dat (op jou na) niemand geintresseerd is...

Ik denk dat niemand het nu gaat maken voor een iemand, vooral omdat het wel wat tijd kost.

En als je onbeleefd bent al zeker niet... :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...