Jump to content

Wat vind jij anders tegenover de nieuwere GTA's?


Ice Cube

Recommended Posts

  • 10 maanden later...

De meeste auto's sturen wel chiller dan in de andere GTA's. Hier scheur je bijvoorbeeld lekker weg in een Banshee of een Yakuza Stinger. Deze gaan helaas wel sneller kapot dan de auto's uit de andere GTA's :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

De dingen die hierboven genoemd zijn hebben met het feit te maken dat GTA steeds realistischer wordt. Schieten is in het echt niet makkelijk, en een auto kan ook wel tegen een paar deuken. Kijk maar naar GTA San Andreas of GTA VCS, daar kan je veel meer met je auto zonder dat hij kapot gaat, net als in het echt. Niet dat GTA3 een onrealistisch spel is, het is zelfs erg realistisch voor een spel van 7 jaar oud. Maar dingen als eten en zwemmen maken het toch wat leuker naar mijn mening.

Ontopic: wat mij erg opvalt is dat GTA III zo donker en grauw is ten opzichte van de andere GTA's. Natuurlijk heeft dit ook te maken met de stad, maar dan nog vind ik dat de zon zo af en toe wel eens mag schijnen, wat bijna nauwelijks het geval is. Bij LCS vind ik het weer veel beter, en het past nog steeds goed bij zo'n grauwe stad als Liberty City. Ik vind het erg jammer dat het zo donker en grauw is, maar daar is natuurlijk al veel verbetering in gebracht in de na GTA III uitgebrachte GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat donkere en grauwe egt passen bij gta 3 je komt helemaal in de sfeer vind ik maar ja als het regent vind ik het vet irritant blauwe lucht mag idd wel wat vaker met wat zon 8) maja ff ontopic het schieten is makkelijker en de autos rijden wel wat kut het is irritant dat je erniet uit kunt springen als ie in de fik vliegt

Bewerkt: door chillco14
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
De dingen die hierboven genoemd zijn hebben met het feit te maken dat GTA steeds realistischer wordt. Schieten is in het echt niet makkelijk, en een auto kan ook wel tegen een paar deuken. Kijk maar naar GTA San Andreas of GTA VCS, daar kan je veel meer met je auto zonder dat hij kapot gaat, net als in het echt. Niet dat GTA3 een onrealistisch spel is, het is zelfs erg realistisch voor een spel van 7 jaar oud. Maar dingen als eten en zwemmen maken het toch wat leuker naar mijn mening.

Ontopic: wat mij erg opvalt is dat GTA III zo donker en grauw is ten opzichte van de andere GTA's. Natuurlijk heeft dit ook te maken met de stad, maar dan nog vind ik dat de zon zo af en toe wel eens mag schijnen, wat bijna nauwelijks het geval is. Bij LCS vind ik het weer veel beter, en het past nog steeds goed bij zo'n grauwe stad als Liberty City. Ik vind het erg jammer dat het zo donker en grauw is, maar daar is natuurlijk al veel verbetering in gebracht in de na GTA III uitgebrachte GTA's.

Ik ben het helemaal met je eens. Maar de grootste verandering vind ik de stad, die ziet er veel grauwer en grijzer uit dan de andere gta's. Er zijn ook minder kleuren gebruikt dan bv. Vice City en San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Liberty City in GTA III een donkere sombere stad met een slechte sfeer. In GTA LCS is de sfeer verbeterd. En is het vaak mooier weer dan in GTA III. Ook vind ik de Graphics in GTA II niks. In GTA LCS is dat ook verbeterd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik vind het een hele donkere sfeer in Gta 3

drm vond ik toen ook niet het hele mafiagebeuren niet leuk.

Gta Vc Was echt het einde toen gta Sa nog neit uit was

Top spel!!

Maarsinds GtA SA uit is, is hij echt neit zo bijzonder

Omdat Gta SA een goede sfeer heeft

Bewerkt: door gunit-gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...