DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hey jongens. Ik zoek een filmpje. Dat filmpje speelt zich af voor de verhaallijn van San Andreas. Dan kom je erachter hoe Carl,s moeder werd vermoord. En je ziet T-bone Mendez de hele tijd tegen iemand schoppen en stompen. En je ziet dan ook Mike Toreno samen met T-Bone Mendez. Ik zag dat filmpje een keer in een topic. Maar ik kan dat topic niet meer vinden. Ook niet met de zoekmachine op dit forum. Maar wie heeft dit filmpje voor me ? Ik zou die gene heel erg dankbaar zijn. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Kijk eens in dit topic. Volgens mij bedoel je dat filmpje. Deze CD krijg je meestal bij het spel geleverd als je hem gekocht hebt. Daar staat alles hoe het gaat, de Ballas members enzovoort. Ik denk dus dat je deze bedoeld, hij duurt ongeveer 20-40 minuten. Veel kijk plezier Denkaanhenk EDIT:Verder hoort dit in Media thuis, films, foto's ect. Bewerkt: 26 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Je bedoelt vast deze: klik En dit hoort ook in SA media thuis. Moved -> GTA SA Media forum. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Harstikke bedankt jongens. Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Op crifox.nl is het ook! Dynamic! Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 in het filmpje kan je alles zien. je ziet ook dat carl Jhonson in liberty city zo'n auto aan het jatten is Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja en je ziet ook dat de Ballas Carl,s moeder vermoorden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Volgens mij bedoel je dat filmpje. Deze CD krijg je meestal bij het spel geleverd als je hem gekocht hebt. Ik heb hem er niet bijgehad hoor Reageren
Bling Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Volgens mij bedoel je dat filmpje. Deze CD krijg je meestal bij het spel geleverd als je hem gekocht hebt. Ik heb hem er niet bijgehad hoor Nee, hij zit ook niet bij het spel maar hij zit bij de San Andreas soundtrack. Reageren
Dago58x Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik denk dat je dat cd ook kan kopen maar het is waarschijnlijk op en dan kopen ze het niet meer Reageren
Sunray Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 je kan hem toch bekijken via google video ik denk dat hij 12 minuten duurt Reageren
SeduCtive Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb zon groot GTA San Andreas boek gekocht en daarbij kreeg je zon DVD met dat wat je zegt + CD's met muziek van GTA San Andreas Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) ey yo gasten ²oftopic² als je sindaco en leone ineenvoegt (families uit gta:sa) dan krijg je presies sinda corleone zou dit een belangrijke gansget zijn geweest? ik merkte dit in, het filmpje op 8:20 minuten dan hoor je ook de naam forelli vallen in florida ken rosenburg belt dan naar tommy vercetti maccar is homo dat zie je ook die gast in de woestij gooit zin sigarett erin maybe daarom zijn die gasten verbrand maar die put word dan toegegraven dus die zijn het niet! die het gedaan hebben ballas in de green sabre? ow man nog nooit zoveel bijn easter eggs in een filmpje gevonden Bewerkt: 14 april 2006 door ICE BANANA Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Echt prachtiggemaakt dat filmpje, alleen ik vondt het wel een beetje triest voor Cj op het laaste moment. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Volgens mij bedoel je dat filmpje. Deze CD krijg je meestal bij het spel geleverd als je hem gekocht hebt. Ik heb hem er niet bijgehad hoor Nee, hij zit ook niet bij het spel maar hij zit bij de San Andreas soundtrack. Bij welke soundtrack? De 7-cd of de 2-cd? Want ik wil dat filmpje wel hebben, en de soundtrack ook. Maar welkeen moet ik kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.