.Sharingan Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Plaats ook ff je uitkomsten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Dit is precies hoe ik mijn tut heb gedaan. Alles wet hier in staat is daar ook geschreven ( aleen dan in een andere uitleg enzo). Dus ik bedoel de manier van werken. Maar wel een goede tut hoor. Ik zoek ff mn oude uitkomst op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Welke tut van jou ? ik heb die tut uit mijn hoofd gedaan hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Goede tutorial voor de beginners ik hoefde alleen maar scanlines te weten. Bedankt een 9 voor de uitleg en 8,5 voor de sig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!!!Steffanii, Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 Int begin wilde ik deze proberen , Maarr 'k vodnt hem nog wat te lastig als beginner maar nu snapk ehm wel maar heb perongekluk uitkomst verwyderd. :$ Sorryyy,, '-xx Steffanyy!! ; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharzon Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.