weske Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 hey mensen ik heb een vraagske welke mod is de mod voor niet van u motor af tevalen bij VC ?????????? dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Ik heb op verschillende site's naar deze Mod gezocht, maar ik heb niets gevonden. Volgens mij bestaat deze Mod helaas ook niet. Je zult dus gewoon goed moeten oefenen, zodat je niet meer van een motor afvalt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Ik heb alleen maar gehoord dat dat een bug is in het spel. Als je bijvoorbeeld op een motor stapt terwijl je tegelijkertijd nieuwe kleding aantrekt. Dan komt het wel eens voor dat je zegmaar één bent geworden met de motor. Misschien is er een trainer die dat mogelijk maakt, maar ik denk het niet. Hij staat in ieder geval niet op GTAgames.nl, maar dan moet je even googlen. Mods ervoor zijn er bij mijn weten niet. Ik denk dat je het toch zonder die functie moet doen Weske.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.