Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dat hoef je niet met de img tool te doen zet die bij je gta bestand in program files , om er te komen deze computer station c dan program files daarna rockstars en de gta versie waar je het wilt hebben en daar moet je het inzetten. Reageren
Ar Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ja , daar ben ik nu ook achter mijn hele Vice City loopt vast, dus doen we ook niet. Nog ff een vraag: maakt het uit welke IMG Tool gebruikt voor Vice City en GTAIII? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Niet zo die je nu hebt is er precies geschikt voor. Reageren
Ar Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Ook heb ik trainer2 geinstalleerd, maar mijn Vice City loopt dan vast. Wanneer ik deze trainer verwijder dan doet mijn Vice City het wel, kan dit aan mijn PC liggen, misschien Bewerkt: 2 april 2006 door ViceCity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.