Jump to content

Carmod

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een paar carmods geinstalleerd met de gta mod-installer.

ik heb ze geinstalleerd alleen zie ze niet op het spel zelf? :bonk:

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Is er ook een mod installer voor vice city?

Bewerkt: door san_andreas
Geplaatst:

Zoals Wazuup is het beter om het gewoon handmatig te instaleren, en zonder enig progamma, die werken namelijk niet altijd even goed.

Voor VC weet ik er geen, je zal eens even moeten kijken op GTAgames, misschien dat er eventueel 1 staat, maar het beste is alsnog om het handmatig te doen ;)

Geplaatst:
Zoals Wazuup is het beter om het gewoon handmatig te instaleren, en zonder enig progamma, die werken namelijk niet altijd even goed.

Voor VC weet ik er geen, je zal eens even moeten kijken op GTAgames, misschien dat er eventueel 1 staat, maar het beste is alsnog om het handmatig te doen ;)

Ik gebruik nu de img-tool. maar dit is best veel werk voor bv 30 mods.

Hoe installeer je ze dan handmatig?

Geplaatst:

Er is een zeer goede mod installer voor Vice City, namelijk de Vice City Mod installer (VCMM). Hiervoor moet je alleen wel mod bestanden downloaden

met een .vcm extensie. Hier vind je er een aantal.

Maar toch raad ik je aan om handmatig te installeren. Het idee van dit is dat je eerst een model (dff-bestand)

en de textures daarvan (txd-bestand) verwijderd, en vervolgens de gedownloade bestanden toevoegd.

Hier staat het allemaal uitgebreid uitgelegd. Dit werkt zowel voor VC als voor SA.

Mvg, Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...