.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Geef wat commentaar + rate als je wilt en vertel wat je ervan vind. Tips zijn altijd welkom. Reageren
Goliat Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik vind hem erg mooi, dat goud bevalt me wel alleen jammer dat de sig zo klein is, aan de ene kant heeft het wel wat maar aan de andere kant is het weer jammer. Het is ook dat de tekst: Beyonce Knowles erbij staat anders zou ik bijna vergeten dat zij het was. 8,7 Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind hem echt mooi:|.. Alleen die strokes vind ik echt lelijk. Die zou ik veranderen. Voor de rest alles perfect. een 7/10 GreetZGio Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Op het eerste gezicht is het weer een prachtige Sig, zoals ik wel van jou gewend ben! De kleur van de Sig vind ik heel mooi, ik hou echt van die kleur geel/goud. De render heeft zo'n beetje dezelfde kleuren als de achtergrond, en daarom past het ook heel goed bij elkaar! De render zelf is op sommige plaatsen wel een beetje gekartelt, tenminste, zo lijkt het. Dat is dan weer een minpuntje. De render staat over de border heen, waardoor je op verschillende plaatsen goed de diepte in de Sig kunt zien, netjes! De tekst is simpel, maar de kleur en het lettertype passen er goed bij. Hieronder een paar cijfers op een paar onderdelen: ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 8.5 Kleuren: 8.3 Render: 7.3 Effecten: 8.5 Tekst: 8 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8.7 Bonuspunten: 0,3 punten erbij! ___________________________________________________________ Jammer dat ik je render niet zo mooi vind... Maar het is een cijfer wat ik van jou kan verwachten, namelijk een 8.5 Je zei dat je er van dit soort nog meer ging maken, dus ik ben zeer benieuwd! Ga vooral zo door in ieder geval! Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Heel mooi Mooi kleur en hoe ze staat in het plaatje is goed gedaan Zie je mij niet doen Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Hier nog een paar van zulke soort sigs. Amerie: Ciara: Robbie Williams: Voor Froodooo. Comments.. Reageren
Yohan Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Beyonce Knowles - 8 Mooi dat goud Amerie - 7 Vind de render nie zo Ciara - 7,5 Toffe achtergrond Robbie W. - 6 Geen chick, wel coole background Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Meest bekendste style van Gamerenders. Ze zijn wel mooi, maar die style is echt whored. Wees eens wat origineler. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.