Jump to content

xbox ander dan ps2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoorde bij gameking(ken ook gammo geweest zijn).

Dat de xbox anders was dan de ps2 versie?

dat de xbox nieuwe voertuigen had meer gedoe

Ik heb de ps2 versie nog niet uitgespeeld.

En me vriend heb de xbox en heb hem uit gespeeld.

En speelde ff bij mij.

En zij dat het enige verschil is dat er bij hem 1,2soorte moters bij zijn.

Is er nu echt veel verschil of niet?

Geplaatst:

Er zullen vast wel een paar kleine verschillen zijn tussen de XBox en PS2, maar dat zijn op zijn hoogst een paar auto's meer of minder.

Heel veel verschil is er dus echt niet. Waarschijnlijk zal de Graphics ook wat aangepast zijn bij één van de twee.

Geplaatst:

De missie zijn het zelfde.

De wapens zijn het zelfde.

alleen de verschil is dat ik keek bij een site naar ps2 foto`s van gta Sa en doen xbox er is op 1 moter een stiker

Geplaatst:

In de xbox versie zijn er ook een paar bug fixes.

Ik dacht dat je met de ps2 speciale tatoo's kon laten zetten(een fout in het spel) maar met de pc en xbox versie dan weer niet.

Geplaatst:
Er zullen vast wel een paar kleine verschillen zijn tussen de XBox en PS2, maar dat zijn op zijn hoogst een paar auto's meer of minder.

Heel veel verschil is er dus echt niet. Waarschijnlijk zal de Graphics ook wat aangepast zijn bij één van de twee.

Naar mijn weten zitten zowel in de PS2- als in de XBox-versie precies dezelfde voertuigen. Het kan wel zo zijn dat er op de XBox wat meer rondrijden, omdat de XBox wat meer aan kan. Zo ziet de XBox-versie er ook net iets beter uit, maar erg veel scheelt het niet.

Geplaatst:

Bij Gamekings maakte ze de grap de Xbox meer bomen aankan... :schater::puh:

Verde verschilt t alleen met graphics een beetje denk ik... ;)

Geplaatst:

Er zijn verschillen bij de xbox en dat is 1:andere console,ander logo,andere systeem.dat is toch duidelijk dat er een verschil is tussen de ps2 en de xbox. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Er zijn verschillen bij de xbox en dat is 1:andere console,ander logo,andere systeem.dat is toch duidelijk dat er een verschil is tussen de ps2 en de xbox. :Y

eyz,

ik weet niet of je de topic helemaal had gelezen,

maar; het ging hier over GTA SA op de ps2 en xbox,

niet over de consoles zelf.

lees in het vervolg dan ietsje beter ;)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

Een aantal bugs is gefixt (op de xbox en pc-versie kun je wel gewoon naar de tattooshop van San Fierro gaan) en sommige mensen vinden dat het er mooier uitziet. Verder is er geen verschil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...