fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Om zo Sig of zo temaken moet je een bestand hebben? maar het probleem is dat ik heb: Windo`s 98 Petinum 2 350 Mhz Weet iemand een bestand. Niet zeggen tezij je zeker weet dat het nog de koop is. Al vast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Je bedoelt een programma dat je nodig hebt om een Sig te maken? Er zijn veel programma's om een Sig mee te maken, zoals bijvoorbeeld deze: Photoshop | Trail Versie (wel eerst registreren!) Gimp | Download link (Gratis!) Paint Shop Pro | Trial Versie (wel eerst registreren!) Ik weet niet zeker of je dit bedoelde met je vraag, maar het is in ieder geval handig! Edit: Persoonlijk vind ik Photoshop het handigst, de Tuts op het Forum zijn ook het meerendeel voor Photoshop! Bewerkt: 27 maart 2006 door Froodooo Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik downloade Gimp En er staat 1 setup dan staat het op me pc veder luk het me niet tip en bij fotoshop als ik me regstreet mag je dat dan gratis downloaden Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Als je je bij Adobe registreert, kun je Photoshop gratis downloaden. Het is wel een Trail versie, dus na 30 dagen kun je het niet meer gebruiken, dan zal je het moeten kopen. Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Maar gimp? Ken dat niet ik hou er niet van om de betalen via internet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.