quincy225 Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 ik zit te gamen ik hoor wel het weer alss het regent me ik schiet en ik hoor niks ja alleen het regen dasn weten jullie het? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 ik zit te gamen ik hoor wel het weer alss het regent me ik schiet en ik hoor niks ja alleen het regen dasn weten jullie het? Ja dat is een bug geloof ik, ik heb dat ook. Voor zover ik weet is er niks aan te doen, je moet rustig afwachten totdat het gestopt is met regenen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Probeer eens wat er beschreven staat in dit topic: klik Misschien helpt dit wel om die bug te verhelpen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 En als wat in dat topic staat ook niet werkt, kun je altijd proberen GTA:SA te patchen naar versie 1.1. Dat kan met de patch op deze site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.