Tjerk Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Hoi Ik weet niet hoe het zit, ik heb alle bestanden txd, dff, col zet ik het in gta3.img werkt het alsnog niet, ik heb al heel veel tuts gelezen maar die helpen me niet echt veel verder kan iemand me misschien helpen? ps: ik heb maar een heel klein textuurtje veranderd en als dat werkte maakte ik een wat grootere auto maar dat werkt dus nog niet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Meschien kan je even precies zeggen wat je doet zo kunnen we ook zien wat je fout doet Heb je deze tut ook gezien? Je kan het ook nog met SAMI proberen! Reageren
Tjerk Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Dff ik ging in 3ds max de greenwood importeren toen maakte ik een paar polygons wat groter (slaat nergens op maar ik wilde dat eerst doen) daarna atachde ik het, en exporterde ik het als een dff. Txd ik gebruikte een al bestaande txd van de greenwood en bewerkte die, toen keek ik bij dff check alles was goed. ik gebruikte al sami maar dat werkte dus ook niet Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je moet de Readme lezen dat erbij zit. Bovendien moet je een paar lijnen veranderen in sommige bestanden in de gta\data folder. De verhicle.ide zorgt ervoor dat je spel niet chrast. Dus als je die vervangen hebt en het werkt nog niet. Dan is het een slechte mod. Greetz Matiscus Reageren
Tjerk Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 wat moet ik veranderen in de vehicle.ide dan Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Normaal zo'n lijn met allemaal nummers en letters. (Dat configureert de auto in het spel). Dus het zou aan dat wel kunnen liggen. Lees de readme. En je zal het wel vinden. Ik kan u niet helpen. Want ik weet niet welke lijn je moet vervangen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 mijn laatste vraag: welke read me? Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Tjerk, heb je die mod zelf gemaakt? Zo ja, dan zit er geen readme bij. Als je hem zelf gemaakt hebt kan het wezen dat je hem te lastig, of er een fout heb inzitten. Lukt je het wel gewoon om auto's te downloaden en dan te installen? Reageren
Tjerk Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 nog niet geprobeerd maar wat ik wel heb gedaan is om de greenwood en de cheetah te veranderen best lachen rijd iedereen in een cheetah Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Post anders de mod hier even dan kunnen wij het testen en dan kunnen we sneller uitvinden wat het probleem precies is. Want nu is het nog redelijk onduidelijk. En de readme hoort normaal bij een download te zitten. Daar word uitgelegd wat je allemaal aan text bestanden moet veranderen etc. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 HoiIk weet niet hoe het zit, ik heb alle bestanden txd, dff, col zet ik het in gta3.img werkt het alsnog niet, ik heb al heel veel tuts gelezen maar die helpen me niet echt veel verder kan iemand me misschien helpen? ps: ik heb maar een heel klein textuurtje veranderd en als dat werkte maakte ik een wat grootere auto maar dat werkt dus nog niet. Je mag niet vergeten achteraf het archief (hier: gta3.img) opnieuw te compresseren in het programma! Ik heb dit ook eens vergeten en dan werkt het uiteraard niet... Suc6 Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Volgens mij werken die coll bestanden er nooit op of heb ik het verkeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.