kristof01 Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 heeey! weet iemand een programma waar ik V1 terug naar zijn oorspronkelijke staat kan brengen (V2) grtzzz kristof01 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan. Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Je kan dan gewoon de patch instaleren die op No More Hot Coffee.com staat! Maar hier kan je de hot coffee mod niet meer mee spelen. EDIT: FD was me voor. Bewerkt: 27 maart 2006 door Typhoon Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan. De no more hot coffee patch is weldegelijk iets totaal anders dan de V2 van San Andreas die nu in de winkels ligt. Dat is dus geen oplossing. Je hebt waarschijnlijk de downgrade gebruikt die ervoor zorgt dat je MTA:SA kan spelen? Ik vrees dat er geen programmatje is die dat omkeert, zodat je V2 terughebt. Het enige dat je kan doen is de CD van SA pakken en het spel opnieuw installeren. Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan. De no more hot coffee patch is weldegelijk iets totaal anders dan de V2 van San Andreas die nu in de winkels ligt. Dat is dus geen oplossing. Je hebt waarschijnlijk de downgrade gebruikt die ervoor zorgt dat je MTA:SA kan spelen? Ik vrees dat er geen programmatje is die dat omkeert, zodat je V2 terughebt. Het enige dat je kan doen is de CD van SA pakken en het spel opnieuw installeren. ik heb mijn V2 idd omgezet naar V1 voor MTA te kunnen spelen maar nu is alles terug inorde. grtzz kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.