Achille Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) http://img234.imageshack.us/img234/8134/op...merender7nw.png Origineel: http://www.3dblasphemy.com/OPTIMUS/OPTIMUS_HR.jpg Rates Plz en als je de render gebruikt heb graag de sig laten zien ^^ Bewerkt: 27 maart 2006 door Achille Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Zeer mooie render, knap gedaan. Aantal opmerkingen: - Je bent een stuk vergeten onder zijn linkerarm. Kijk maar eens goed. - Het 'blinkie blinkie'-stukje op de bumper van de vrachtwagen kan je misschien ook nog goed bewerken door er simpelweg met een brush overheen te gaan. Zodat het nog steeds 'blinkt'. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind hem echt wel mooi gerenderd.. En je doet het ook niet zo vaak geloof ik he.. Mooi..een 7/10. Kutgw GreetzGio. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Hij is goed gerenderd, het enige is inderdaad dat je die twee kleine vakjes bent vergeten op zijn rechterarm en er zit na het renderen een klein grijs streepje op zijn linkerarm. Ik heb ook even een signature met die render gemaakt ^^. Resultaat: Reageren
Achille Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Thnx! Ziet er goed uit Ronald VC Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik vind hem niet mooi, hij is choppy. Je kan vast wel beter. Reageren
Achille Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Lol, zo is de render gewoon... Het is een robot, deze hoort in elk geval zo.. Probeer jij het anders eens.. Met je Render team Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Waarom zou ik dat doen? Ik heb daar de leiding niet meer van, dus ga ik het ook niet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.