Achille Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Gemaakt toen het forum down was. Rates pls? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind de stijl echt geweldig , maar ik vind je huidige sig mooier. Die is wat kleurrijker en is niet zo leeg. Deze ziet er een beetje te leeg uit, waarschijnlijk omdat er weinig kleur in voorkomt. De letters en de render vind ik perfect, alleen de achtergrond bevalt me niet zo.. Rate 7/10. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind hem niet zo mooi heel leeg. Je blijft nu de style doen als je Handtekening.. Ik vind de lettertype style wel mooi.. Heel uniek..Echt mooi daarvoor een 10/10 !!!!!!!! mAAR heb je die render van mij sig gejat ofzo? Maar voor heel de sig een 6,7/10 Valt te verbeteren !! GreetzGio Reageren
Achille Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind hem niet zo mooi heel leeg.Je blijft nu de style doen als je Handtekening.. Ik vind de lettertype style wel mooi.. Heel uniek..Echt mooi daarvoor een 10/10 !!!!!!!! mAAR heb je die render van mij sig gejat ofzo? Maar voor heel de sig een 6,7/10 Valt te verbeteren !! GreetzGio Lol, 2e keer dat ik deze style gebruik En nee ik heb deze render niet van je sig gejat? haha Reageren
Mpp Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik vind hem niet zo mooi heel leeg.Je blijft nu de style doen als je Handtekening.. Ik vind de lettertype style wel mooi.. Heel uniek..Echt mooi daarvoor een 10/10 !!!!!!!! mAAR heb je die render van mij sig gejat ofzo? Maar voor heel de sig een 6,7/10 Valt te verbeteren !! GreetzGio Er bestaan ook sites waar je die van af kan halen hoor. Of je kan zelf renderen van wallpapers. ___________________________________________________________________ Ik vind hem niet zo mooi. Achtergrond is clouds met star brush en een overlay erop. En de render is ook lelijk. Maar de text is weer appart. 8.5 Reageren
Achille Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Er zit ook nog brush en allerlei effecten bij.. Kijk maar goed.. nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.