Miyamoto Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Ik heb men GTA VC juist opnieuw geinstalleerd en er rijden nergens voertuigen rond en nergens lopen er peds!! Er staan wel overal nog de juiste wagens(garages,parkeerplaatsen, Infernus en Stretch aan Vercetti estate,...) Kan iemand mij helpen?? En kom niet af van opnieuw installeren... Edit: Er staat wel nog 1 biker aan de Greasy Chopper en in de Malibu en Pole Position zitten ook nog mensen. Bewerkt: 27 maart 2006 door Miyamoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Heb je geen mods of iets dergelijks geinstaleerd? Zo ja, verwijder die dan, en doet hij het hierna nog niet, installeer hem dan opnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 1: Verwijder alles wat ook maar iets te maken heeft met VC, dus ook je savegames. 2: Installeer VC opnieuw 3: Kijk of het werkt, zoja, veel plezier met spelen, zonee, post het hier en we proberen je verder te helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Bedankt mensen ik ga het direct proberen! Edit: Vice werkt terug! Bedankt. Bewerkt: 28 maart 2006 door Miyamoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.