Jump to content

Wie heeft een Gameboy Advance?

Heb je een Gameboy Advance  

160 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je een Gameboy Advance

• Ja
      105
    • Nee
      66
    • Ik koop er een als GTA Advance uitkomt
      1
    • Ik koop de Nintendo DS
      8

Recommended Posts

Geplaatst:
Me zusje heeft een Nintendo DS, en ik een PSP.

Me PS2 kan er ook bij, en me PC is te slecht om erbij te zeggen :engel:

Wat heeft Mazzeltje nu juist gezegd?

En nee, ik heb geen GameBoy Advance

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pete-R

7

• VforV

6

• Q Dude

5

• Tim14

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Me zusje heeft een Nintendo DS, en ik een PSP.

Me PS2 kan er ook bij, en me PC is te slecht om erbij te zeggen :engel:

Wat heeft Mazzeltje nu juist gezegd?

En nee, ik heb geen GameBoy Advance

Dat had ik er later bij gezet.

Dus kun je het hem niet echt kwalijk nemen.

Maar dan nog had hij de Topic-Naam even goed kunnen lezen.

En dan kwam hij er ook wel achter dat het hier niet over ging.

Vanaf nu ONTOPIC allemaal. :)

Geplaatst:
Ik heb er een en een ps2 en een psp zit het vaakst op de ps2

Kun je niet lezen ofzo?!?!?!?!?! :ch:

Ik heb 2 keer al gezegt dat je hier niet mag posten om te vertellen of je een PS2 hebt e.d!!!!!!!

Hier mag je alleen posten over de Game Boy Advance!!!!!

Bij de eerst volgende die hier nog offtopic gaat neem ik maatregelen.

Lezen is toch niet zo moeilijk. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook een ps2, en een Nintendo 64, en een.. :puh:

Voordat ik Mazzeltje een hartverzakking veroorzaak (Kon het niet laten :$ :engel: ):

Ja ik heb een GameBoy Advance, ik speel er nu niet meer mee omdat hij vervangen is door m'n Nintendo DS waarop ik ook Advance games kan spelen. Ik heb het altijd wel een leuk ding gevonden en er ook veel mee gespeeld. :)

Bewerkt: door Jowx
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nee ik heb geen gameboy advance, ik vind gameboy nogal slecht vooral omdat de grafix heel heel slecht zijn.

Geplaatst:

jup ik heb 1tje

en ook een ds

stom ding wasting money i tell ya!

Geplaatst:

Ja ik heb een Gameboy Advance.

Ik heb er al 2 jaar niet meer opgespeeld.

Hij ligt ergens op mijn kamer.

Ofzo.

Hij is kwijt.

Denk ik. :clown::cab:

Geplaatst:

ja ik heb er een maar ik speel er allen maar pokemon spellen op maar dat vind ik nou erg zaai worden

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb er een, maar ik de laaste jaren niet echt veel mee gedaan. :cab:

Ik krijg binnenkort weer spelletjes dus dan kan eindelijk weer de GBA uit de kast halen.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook nog steets een Gameboy Advance en ja ik speel er ook nog geregeld op en met het spelletje

Harvest Moon vermaak ik me der prima mee :clown:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

ik had een game boy advance sp maar vorige week heb ik hem van een hoogte van 50 m naar beneden gegooit om dat hij altijd vast liep :clown: maar nu speel ik op men psp :engel:

Geplaatst:
ik had een game boy advance sp maar vorige week heb ik hem van een hoogte van 50 m naar beneden gegooit om dat hij altijd vast liep :clown: maar nu speel ik op men psp :engel:

- Ik weet niet of ik reactie's op wat nadere mensen zeggen mag posten, maar ik doe het toch :engel: -

Als hij vast loopt probeer je toch rustig te kijkenwat er mee aan de hand is? Dan ga je toch niet - baarbaars - er gewoon mee lopen gooien? Oke, ik geef toe... Ik gooi ook (af en toe) met mijn controllers. Maar van 50 M :? Ik geef je een advies: Ga beter met je spullen om, dat vergroot de lol die je van die dingen hebt!

Geplaatst:

- Ik weet niet of ik reactie's op wat nadere mensen zeggen mag posten, maar ik doe het toch :engel: -

Als hij vast loopt probeer je toch rustig te kijkenwat er mee aan de hand is? Dan ga je toch niet - baarbaars - er gewoon mee lopen gooien? Oke, ik geef toe... Ik gooi ook (af en toe) met mijn controllers. Maar van 50 M :? Ik geef je een advies: Ga beter met je spullen om, dat vergroot de lol die je van die dingen hebt!

ik vondhet toch maar een oud ding :puh: en anders doeik dat niet met men spullen hoor :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...