kadee Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 hoi iedereen ik heb een probleem en dat luid mijn photoshop cs 2 is op gebruikt weet iemand waar ik er ergens kan aankomen en opnieuw installeren of een iets andere versie zoja wil je de site geven alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je hebt naast Adobe Photoshop CS2 inderdaad nog veel meer trails die je kunt downloaden. Die zien er dan wel weer net iets anders uit dan de andere, maar dat is altijd met verschillende versies. Kijk eens op de site van Adobe, daar zul je wel iets vinden. Dan heb je ook nog het programma Gimp. Dat is eenzelfde soort programma als Photoshop, maar dan helemaal gratis! Dat kun je hier downloaden. Dit zou ik zeker eens uitproberen, als je niet een hoop geld wilt betalen voor een programma als Photoshop. Veel succes! Reageren
Velaro Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Het minpunt van Gimp is dus wel dat je geen Brushes hebt,en voor Sigs te maken is het beter als je Brushes hebt... Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik maak (bijna) alleen maar ontwerpen zonder brushes, dus dat is niet helemaal waar Verlaro. @ kadee: Tja, het is helemaal niet leuk als je trial voorbij is. Misschien moet je gaan smeken bij je vader () of je moet een soortgelijk programma downloaden (legaal -> Gimp). Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 ik weet dat niet over mij gaat Ik heb vraagje over bestand werk het voor de: Windo`s 98 petium 2 350mhz Want ik download het en dan staat het op me pc en als ik het wil open staat er dat bestand kennnen beschadige? Is de nederlands versie niet goed. of zo en ken iemand me dan vertelen hoe je hety moet doen als vast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) en als ik het wil open staat er dat bestand kennnen beschadige? Ik denk dat je dit schermpje bedoelt: Je moet dan op de link in het progamma klikken, om GTK+ 2.0 runtime environment te downloaden. De downloadpagina hiervan is deze. Daar moet je een mirror uitkiezen. Dit is Software die je nodig hebt om Gimp te laten draaien. Daarna kun je Gimp gewoon installeren! Veel succes! Bewerkt: 28 maart 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.