saboy Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 kun je de full games van zoo tycoon 2 en rollercoster tycoon 3 downloaden??? Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Rollercoaster vermoed ik van wel maar het andere niet. Reageren
Dynamic Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) In deze Forum doen we niet aan Iligaal .. Leeg hier de Regels eens : *Click* * geen warez ( dus geen verzoeken om, vragen over of links naar warez ) Bewerkt: 27 maart 2006 door Dynamic Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Denk het niet die nieuwe games word niet verkocht via internet als ze nieuwe zijn Ik zal naar naar de winkel gaan om de kopen Ander als je te lui ben probeer dit:klik Bewerkt: 27 maart 2006 door fan Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Zowel Zoo Tycoon 2 als Rollercoaster Tycoon 3 zijn niet (legaal) gratis te downloaden. Ze zijn overigens niet meer zo duur, ik denk zo'n 25 euro per stuk. Ik denk dat ze wel in de budgetbakken van de plaatselijke gameshop liggen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb even voor jou de prijzen opgezocht: Roller coaster tycoon 3: €29,99 Roller coaster tycoon 3 + Dolle waterpret: €29,99 Roller coaster Beestenboel: €29,99 Zoo tycoon 2: €19,99 Maar zoals al gezegd, ze zijn niet legaal te downloaden ! Ikkes. Reageren
Sunray Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 je kunt ze toch wel legaal downloaden maar meer zeg ik niet anders ben ik illigaal bezig Reageren
SamShine Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 je kunt ze toch wel legaal downloaden maar meer zeg ik niet anders ben ik illigaal bezig Je kan ze niet legaal downloaden! Er zijn programma's om ze gratis te downloaden, maar dan ben je hartstikke ilegaal bezig! Het is wel mogelijk om de Demo te downloaden, kijk maar rond op Deze site! Reageren
Sunray Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 sorry ik bedoelde illigaal sorry ik dacht eerst dat ik legaal gepost heb maar zelf moest je hem illigaal kunnen dowloaden hanger er toch virussen aan dus raad ik het je af Reageren
T@rget Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 meestal zijn games niet gratis te downloaden (demo's wel en classics soms ook zoals GTA2) maar dit valt idd onder warez dus ik denk dat hier een slotje op word gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.