Arjen Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je weet wel dat het voor 30 dagen is en je weet niet waar? Volgens mij hou je mij voor de gek. Adobe.com <<<--- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 met welke progamma doe je dat? Misschien moet je verder kijken dan je neus lang is. In de topic titel staat PS, dat staat voor Photoshop. srry dat wis ik nie ik ben nieuw waar kan ik een photoshop downloaden voor 30 dagen? Hier vandaan, je moet je wel even registreren. In het begin is Photoshop moeilijk, maar hoemeer tuts je volgt hoe meer handigheid je erin krijgt. 30 dagen is niet veel trouwens, dus zoveel mogelijk oefenen! Succes! Reageren
Legolas Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Je weet wel dat het voor 30 dagen is en je weet niet waar? Volgens mij hou je mij voor de gek.Adobe.com <<<--- ik had het ergens gelezen dat het erg duur is maar je kon het voor 30 dagen downloaden maar stond nie waar Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Heb je dan niet het idee om even op Google te gaan kijken van hoe en wat? Google is your friend. Niet dat er iets mis mee is als je hier vraagt. Reageren
Legolas Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 nog een (domme ) vraag ik ben niet goed in pc als ik het heb gedownload komt er te staan unzip run winnap close en nog meer wat moet ik dan doen? Reageren
Velaro Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Unzip het naar waar je wilt,en open daar de Setup.Zo was het dacht ik.. Reageren
Legolas Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Unzip het naar waar je wilt,en open daar de Setup.Zo was het dacht ik.. bedankt ik ga het proberen Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 zeker mooie tut.. vrij duidelijk enzo.. zelf wist ik dat van die lijnen wel al. weet iemand toevalig of er iets bestaad om photoshop in het nl te krijgen? Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Het pakket kopen waar Dutch of Nederlands op staat. Reageren
RobbertR Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb me een tijdje geleden ook uitgeleefd op deze tutorial. En dit is mijn resultaat: Reageren
job+thom Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Goede toturial! Erg goed! >>> Door .Levi.: Je mag best een oud topic bumpen, bump dan wel even met wat meer inhoud in je tekst. Post dan ook even jou uitkomst hier in dit topic of vertel wat je juist zo goed vindt.<<< Reageren
Emaitroy Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 moooie tut! bij mij is het goed gelukt, heb er wel een verticaal lijntje bij gemaakt om 't mooier te maken: Reageren
xLogiCx Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 met welke progamma doe je dat? Misschien moet je verder kijken dan je neus lang is. In de topic titel staat PS, dat staat voor Photoshop. srry dat wis ik nie ik ben nieuw waar kan ik een photoshop downloaden voor 30 dagen? Hier vandaan, je moet je wel even registreren. In het begin is Photoshop moeilijk, maar hoemeer tuts je volgt hoe meer handigheid je erin krijgt. 30 dagen is niet veel trouwens, dus zoveel mogelijk oefenen! Succes! ik heb men photoshop gewoon gedownload xD de CS4 in het nederlands Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Mooie Tut ! ik ben beginner maar heb het wel uitgeprobeerd Outcome : ik wil meer zien van je :eten: :eten: :eten: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.