Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nieuwe moderators zijn natuurlijk ook nieuwe ideeën.

Ik en Jorge hebben al overleg gehad over nieuwe dingen hier op het modding forum.

Wij hebben al een paar nieuwe ideeën.

Maar we willen graag jullie mening eens horen.

Jullie mogen ook altijd op elkaar meningen geven.

Onze ideeën waren:

- Appart forum voor geen GTA modelling.

Gelieve niet in dit topic te spammen. Wie spamt krijgt een cadeau van 20% Warn en zijn/haar post zal worden verwijderd.

Laat de meningen/ideeën maar binnen stromen. :clown:

Geplaatst:

Misschien een Model-Battle Forum ? Net iets gelijk een graphics Battle alleen dan met 2 Personen die elk een gebouw maken en dan kan je stemmen :)

Geplaatst:

Ik heb helemaal geen verstand van modden dus als ik wat doms zeg: smeer me in met teer en draag me bestrooid met veren maar het forum uit :D. Maar kan er niet zoiets ontstaan als een gemeenschappelijk project. Ik noem maar iets: Matiscus ontwerpt een huis, Gizmo gebruikt datzelfde huis en bouwt er een schuur tegenaan, PatrickW zet om het geheel een hek en Twenty Eyes maakt een mooie auto voor in de garage, die is ontworpen door Bradley. En dat er dus aan het eind van het verhaal een compleet kavel staat met alles erop en eraan wat (misschien) één op één zo San Andreas in kan......

Geplaatst:

Een tutorial request-topic, en het liefst een heel apart tutorial forum.

En een beter SCM-modding forum :engel:. Er zijn niet eens gepinde topics daar........

Geplaatst:

Nouja even een kleine uitwerking van "- Appart forum voor geen GTA modelling."

Wat er in dat forum zou kunnen vinden:

• Een [WIP] show-deel.
  • Een Final work show-deel.
  • Een help deel voor al je problemen.
  • Een Overig deel. Bijvoorbeeld voor ideëen op te doen of te discuseren etc.
  • De model challenges en heel misschien 1 vs 1 battles.

Dit zijn de basis dingen die er mooi in zouden passen.

Het [WIP] show-deel