Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nieuwe moderators zijn natuurlijk ook nieuwe ideeën.

Ik en Jorge hebben al overleg gehad over nieuwe dingen hier op het modding forum.

Wij hebben al een paar nieuwe ideeën.

Maar we willen graag jullie mening eens horen.

Jullie mogen ook altijd op elkaar meningen geven.

Onze ideeën waren:

- Appart forum voor geen GTA modelling.

Gelieve niet in dit topic te spammen. Wie spamt krijgt een cadeau van 20% Warn en zijn/haar post zal worden verwijderd.

Laat de meningen/ideeën maar binnen stromen. :clown:

Geplaatst:

Misschien een Model-Battle Forum ? Net iets gelijk een graphics Battle alleen dan met 2 Personen die elk een gebouw maken en dan kan je stemmen :)

Geplaatst:

Ik heb helemaal geen verstand van modden dus als ik wat doms zeg: smeer me in met teer en draag me bestrooid met veren maar het forum uit :D. Maar kan er niet zoiets ontstaan als een gemeenschappelijk project. Ik noem maar iets: Matiscus ontwerpt een huis, Gizmo gebruikt datzelfde huis en bouwt er een schuur tegenaan, PatrickW zet om het geheel een hek en Twenty Eyes maakt een mooie auto voor in de garage, die is ontworpen door Bradley. En dat er dus aan het eind van het verhaal een compleet kavel staat met alles erop en eraan wat (misschien) één op één zo San Andreas in kan......

Geplaatst:

Een tutorial request-topic, en het liefst een heel apart tutorial forum.

En een beter SCM-modding forum :engel:. Er zijn niet eens gepinde topics daar........

Geplaatst:

Nouja even een kleine uitwerking van "- Appart forum voor geen GTA modelling."

Wat er in dat forum zou kunnen vinden:

• Een [WIP] show-deel.
  • Een Final work show-deel.
  • Een help deel voor al je problemen.
  • Een Overig deel. Bijvoorbeeld voor ideëen op te doen of te discuseren etc.
  • De model challenges en heel misschien 1 vs 1 battles.

Dit zijn de basis dingen die er mooi in zouden passen.

Het [WIP] show-deel

Hier zou je al je voorderingen kunnen showen van je model. en de andere kunnen ook komentaar en tips geven in het speciaal aangemaakte topic. Hier valt dan veel te leren van anderen.

Een Final work show-deel

Hier kan je je final models showen. Als je model helemaal klaar is kan je hem hier laten zien en laten becritiseren door de andere modellers.

Een help deel voor al je problemen

Hier kan je al je problemen kwijt. Er zijn genoeg leden die je kunnen helpen. De naam zegt al genoeg lijkt mij. ;)

Een overig deel. Bijvoorbeeld voor ideeën op te doen of te discuseren etc.

Hier kan je op nieuwe ideeën komen voor een volgende scene. Misschien kunnen mensen hier later een request plaatsen als dit een beetje op gang komt. Hier zou je ook kunnen discuseren over wat bijvoorbeeld de beste manier is om een car te modellen etc.

De model challenges en heel misschien 1 vs 1 battles.

Hier kan je vinden wat de model challenges precies zijn. Hier kan je zien hoe het stemmen in zijn werk gaat. Dit zouden we in dit deel kunnen plaatsen. Met een daarbij topic met alle winnaars + renders van de winaars. De 1 vs 1 battles kunnen er misschien komen als er genoeg intresse voor is.

Dit is een klein voorbeeld van wat er in dat speciale model deel kan komen.

Ook handig is misschien een speciaal texture topic waar je allerlei soorten textures kan download of iets dergelijks. Dit kan erg goed van pas komen bij de meeste mensen.

Lijkt me wel even genoeg voor een tijdje. ;)

Ik hoop dat een aantal ideeën gebruikt kunnen worden.

Mvg,

GizmO

Geplaatst: (bewerkt)

Goede ideeen allemaal. Zelf zat ik te denken aan een GTA Projecten fora. Hier kun je topics openen van je gta project. en om het allemaal wat minder uitgebreid te maken zal ik Overige showroom en SCM showroom bij elkaar doen, datzelfde geld voor help. Mischien niet zo heel goed idee maar het is mijn mening.

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Een tutorial deel is een goed idee.

Maar ik denk dat dat misschien beter ergens in een overig deel kan.

Omdat niet iedereen zoveel tutorials maakt.

En om er dan een speciaal deel van te maken is misschien een beetje overbodig,

Maar erg goed idee. ;)

Geplaatst:

Mischien een recruitment deel voor mensen die aan een mod willen helpen of mods die nog mensen zoeken.

Geplaatst:

Een apart Tutorial Forum, inderdaad, maar er moet dan veel belangstelling voor Tutorials maken. Ik heb het er al met PatrickW over gehad, en die zou daar een keer op terugkomen, wat helaas nog niet gebeurd is.

Liever zie ik een 3D Modelling Fora, dat is zeer leuk, en ook zeer handig.

BB heeft gesproken :clown:

Geplaatst:
Een apart Tutorial Forum, inderdaad, maar er moet dan veel belangstelling voor Tutorials maken. Ik heb het er al met PatrickW over gehad, en die zou daar een keer op terugkomen, wat helaas nog niet gebeurd is.

Liever zie ik een 3D Modelling Fora, dat is zeer leuk, en ook zeer handig.

BB heeft gesproken :clown:

Hmm het is wel een leuk idee enzo.

Maar ik denk niet dat iedereen tijd gaan maken om een tutorial te maken.

Dat kost erg veel tijd en het modellen zelf ook al.

Maar dat gaat denk ik wel goed komen.

Geplaatst:

Er is meer dan modellen, er kunnen ook tutorials geschreven worden die niet over modelling gaan. Persoonlijk vind ik de indeling van gtaforums.com handig. Zoveel subfora hoeven hier nou ook weer niet te komen, maar een paar zou ik toch wel mooi vinden. Een groffe indeling:

• Modding hulp
    • 3D modeleren
    • Mappen
    • Scripten
    • Tutorials (over alle modding-onderwerpen, niet alleen 3D Modeleren!
    • Overige

[*]Showroom

• Textures en modeleringsshowroom
    • Scriptshowroom
    • Overige

JGS has spoken (again) :clown:.

Geplaatst:

Mijn idee is dat we alles opnieuw gaan indelen:

Site: GTA Forum.nl

Rubriek: Modding

Fora: 3D modding, GTA modding

3D modding: Modelling/texturing hulp, Models showroom

GTA modding: SCM Modding, Import/Export Modding, overige modding

Geplaatst:

Dat idee van JGuntherS vind ik wel goed, ik zat te denken aan dit:

• GTA Modding showroom:
  • 3D Modeleren
  • Mapping & Texturing
  • SCM Scripten
  • Overig
    GTA Modding hulp
  • Texturing & Modelling
  • SCM Scripten
  • Tutorials
  • Recruits & Recruitment
  • Overig

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk prima zo vind. Een tutorials gedeelte, tja klinkt leuk maar ik (Wazuup, Het Medium :clown: ) voorspel dat dit niet gevuld komt. Er is al een master tutorial list. Wat wel mooi zou zijn is een tutorial aanvraag topic, dat gepind wordt. Wazuup heeft nu ook gesproken.

Geplaatst:

Ik vind dat alles op deze forum wel goed is alleen kan er misschien speciaals komen voor moderators superleden enzo .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...