JGuntherS Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik vind dat alles op deze forum wel goed is alleen kan er misschien speciaals komen voor moderators superleden enzo . Hoe bedoel je dat? Het gaat hier om de moddingfora. En trouwens; er zijn al speciale subfora voor SL's, ML's en moderators. Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Alles moet juist voor iedereen zo bereikbaar mogelijk zijn vind ik. Reageren
SamShine Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Mij lijkt het handig het modding fora toegankelijk te maken voor mensen die niet het geld hebben voor 3DS of Sketchup! Ik weet niet welke andere programma's er zijn maar ik denk wel dat er een paar zijn waar mensen hier weinig tot geen informatie erover kunnen vinden, en op de site van dat programma is alles engels. Als ik nog meer ideeen heb zal ik het posten! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Mij lijkt het handig het modding fora toegankelijk te maken voor mensen die niet het geld hebben voor 3DS of Sketchup!Ik weet niet welke andere programma's er zijn maar ik denk wel dat er een paar zijn waar mensen hier weinig tot geen informatie erover kunnen vinden, en op de site van dat programma is alles engels. Als ik nog meer ideeen heb zal ik het posten! Het punt is dat alle goede software geld kost. Zelfs SketchUp dat niet super geschikt is voor GTA modding kost nog geld. Zmodeler is er dan nog wel, maar voor de nieuwe versie moet je nu ook weer betalen als je ook wil kunnen importen. En denk je nou echt dat er iemand is op dit forum die er voor betaald heeft . Reageren
Blastov Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Mij lijkt het handig het modding fora toegankelijk te maken voor mensen die niet het geld hebben voor 3DS of Sketchup!Ik weet niet welke andere programma's er zijn maar ik denk wel dat er een paar zijn waar mensen hier weinig tot geen informatie erover kunnen vinden, en op de site van dat programma is alles engels. Als ik nog meer ideeen heb zal ik het posten! Ik mag aannemen dat jij weet dat wij geen programma van 3500 euro kopen... De gratis programma's zijn vaak wat selchter, ze zijn niets voor niets gratis. Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dan heb je nog Gmax. Ik zelf zat te denken aan: Tutorial sectie. Hard-coded sectie. Een texture sectie. Greetz Reageren
JGuntherS Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hard-coded sectie. Ik denk dat er niet genoeg interesse/animo in hardcoded modden om een heel subforum te kunnen vullen. Dit lijkt me nou precies iets om in het "Overige"-subforum te doen. Reageren
Blastov Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hard-coded sectie. Dat vind ik vrij nutteloos. Dit vind ik meer programmeren dan modden. Is er ooit al een topic geopend met dit onderwerp? nee, dus waarom zou dat dan opeens wel zijn ? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Hard-coded sectie. Ik heb nog nooit iemand hier iets mee zien doen op dit forum. Lijkt me een beetje overbodig om er een heel sub forum voor te maken als er misschien 1 à 2 topics per jaar worden gemaakt over dit onderwerp. Waarschijnlijk word er dan 1 van de 2 topic verplaatst omdat hij helemaal niet thuis hoorde in deze sectie. Maar de andere ideëen zijn erg goed. Bewerkt: 31 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.